Gå til innhold

Hva putter dere i julekalenderen til småtassene da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er ett år, og så langt har jeg ikke kommet på noe mer enn plastikk dyr.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa har kjøpekalender orker ikke å drive med det styret =)

Men hva med sokker med litt kule motiver på. Ta en titt på HM.

Skrevet

Jenta mi er 10 mnd. så til henne har jeg bare leker. ponnyhester i 4 av pakkene, 3 pakker med små bøker, 4 pakker med geomag-dingser (kjøpte en stor eske og får 3 dingser i hver), et trepuslespill, "finn 2 like" spill med trekort med søte bilder, får eska med 4 bilder i ene gaven og 4 kort som gir 5 gaver. En tamburin, et klokkespill en enhjørning som synger og vrikker på hodet og 3 fisherprice little people figurer.

Skrevet

Det var fine ting og flotte ideer! =) Har en følelese av at julekalenderen min blir litt dyr, he he.. Men er jo så gøy, første gang jeg lager..

Skrevet

Her har du noen forslag.

Biler

Barne motiv på vaskeklutter,

Sånn bok med lyd av katte eller hund.

Bokk som du kan ta på dyrene

Sokker med artige motiv

Plastikk dyr eller figurer

Strømpebukse

CD

Eller kjøp fisherprice pakke å del tingene ut over mange dager og la den største tingen komme julaften.

Skrevet

Glemte duplo . Du kan jo gjøre det samme der.

Skrevet

sokker

strømpebukse

julehefte (kaptein sabeltann og elias)

lekebiler

en lydbok

godteri i helgene

juletrepynt

refleks

hjemmebakte julekaker (pakkes inn i sølvpapir før julepapiret så holder de seg fint)

Skrevet

hårstrikk, hårspenner, rosinesker, såpebobbler, duploklosser/figurer, tegnesaker,klistremerker

Skrevet

Ja, men det ble ikke så dyrt som jeg fryktet. De små bøkene var sånn 3-pakning til 69 kr. Ponnyhestene var ikke originale my little pomnny og de kostet 129 kr, men det ble jo 4 fine gaver. Hadde jeg hatt mange barn hadde jeg nok vært flnkere å begrense meg.

Skrevet

Vi har også frukt noen dager, f.eks. mandariner. kjøper en pakke med skumnisser som vi deler opp.

Skrevet

vi kjøpte kun plastikkdyr i fjor vi, 24 forskjellige dyr, sånne pakninger med 6 forskjellige i hver. Men hva med sokker, stillongser, rosiner osv

Skrevet

Takk for masse fine tips, det hjalp! =) Nå er jeg ferdig handlet allerede.. Da blei det en duplo boks som jeg delte opp i 5, 5 plastikk dyr av det billige slaget, en boks rosin, jule sjokolade på lørdagene, en jule bamse, en jogge bukse, en barne kjevle og sånne former til å trykke ut pepper kakene, en bil, og en stor terning som ser ut som en ball..

Kom på ca 500,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...