Gå til innhold

noen andre med jenter som har vært sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har/hadde et belegg ligende over "kjønns"åpningen, det spiller ikke inn på tissing så jeg har ikke tenkt så mye over det, ( ho har absolutt ingen plager av det.) men for 3 uker siden når vi var hos legen på hs for 6 mnd kontrollen tok legen det opp.

Ho sa at ganske mange jenter hadde det men mente at vi skulle smøre barnet med en hormonkrem for å få det til å åpne seg.

"Det er relativt vanlig men jeg har i det siste hørt at man kan smøre på denne kremen, du smører på hver morgen i 14 dager så ser du om det åpner seg." sier legen.

Kjente jeg ble veldig skeptisk jeg da.

Ho sa jo at ho ikke hadde visst om denne "behandlingen" lenge og at det er vanlig at jenter kan ha dette. Så regner med at det åpner seg hos de fleste helt på egenhånd.

Jeg vil jo ikke bruke ungen min som prøveklut, og er fryktelig skeptisk til hormonbehandlinger da jeg blir veldig syk av det selv.

Så diskuterte det med mannen min og vi var enige om å se det ann ihvertfall en mnd til, og heller kontakte min lege om problemet hvis nødvendig. ( for å høre hva en annen lege sier også.)

Heldigvis har det nå begynt å åpne seg helt av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...