Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Mener selv vi har det ryddig, men det tar jammen tid også. Alltid noen leker som må plukkes opp av gulvet. Alltid noe oppvask som står klar. Noen klær som skal brettes og støvsugeren går nesten hele tiden. Føler at når jeg besøker venner så er det veldig ryddig hos dem. Er det bare vi som roter mye? Rydder dere også mye - eller roter dere ikke i utgangspunktet?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Nei, vi har det ikke så vldig ryddig så lenge gutten vår er våken. Husarbeid er ikke på toppen av min prioriteringsliste, heller ikke på kjærstens liste.
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jevnt over ryddig, men det tar tid ja. Alt for mye tid! Har slakket av litt på ryddingen i det siste, for når sambo er i nordsjøen vil jeg kunne slappe av litt og leke eller finne på ting med barna også. Føler jeg alltid sier "Ja, kommer snart! Mamma skal bare..."
AnonymMamma Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Vi roter også mye og eg føler også at det borte er konstant ryddig, men at eg må legge så mye meir jobb i det. Men det kan vel ikke være noe annerledes borte??????? heheheh Her er det nokså ryddig men d tar tid ja. Men er stort sett alltid et rom eller to som er uryddig da. Et barnerom, kontor eller bad.......
Sivalur Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Synes ikke jeg gjør annet enn å rydde, og likevel har vi det alltid rotete! Som du sier, det er alltid noe som må gjøres. Og mine venner har det også alltid ryddig. Men jeg mistenker at de gjør det samme som meg.. for når vi skal ha besøk, rydder og vasker vi overalt før gjestene kommer, så da ser det helt supert ut! Pleier holde seg 1 til 2 dager, så er det tilbake til normalen, sukk... Kanskje trikset er å invitere oftere, for da blir man jo 'tvunget' til å ta en ordentlig omgang? Vil tippe dine venner gjør det samme - panikkrydding timene før gjestene kommer. Mye av rotet hos oss havner da bare i et skap - så ser det ryddig ut men det er det jo egentlig ikke. Tror vi må skaffe oss vaskedame...
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Her er det alltid relativt ryddig. Men å få det helt strøkent er ikke lett med 3 barn i hus og mor høygravid. Men den "vi ordner til jul" har faktisk hjelpt oss en del i det siste. Tatt ett og ett rom - kastet og lagt bort ting som faktisk ikke hører hjemme i det rommet. Akuratt nå er det kontoret som er verst... her mangler me hyller til diverse rot som heller står rundt i vinduskarmen og på benken. orker ikke å tebke på å henge opp hyller en gang.... så kontoret får bare være slik litt til.
Prins&Prinsessa Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Hehe... her kan det se ganske jæ#"& ut i blandt. Men ar det generelt ganske ryddig. Går ikke å rydder hele dagen nei. Litt her og der når jeg kan og hver kveld når mini skal legge seg. Men har det ikke sterilt nei. Har en venninne som er litt fanatisk på å rydde. Ser BESTANDIG strøkent ut. Hun har en jente på 3 og en gutt på 2. Men ser ikke ut som det bor barn der for å si det sånn. Syns ikke det er så koselig jeg!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 haha ryddig hva e det?? føler jeg rydder og vasker hele tden, men rent blir er det bare i 5 min så er det neo som skjer igjen:( men nå bor vi i en bittelitn leilighete med alt for mange ting som skal være tilgjengelig på den lille plassen. føler vel kanskje at det hr litt med det og gjøre og. blir til tider helt gaaaaal av alt som står i veien, har bare lyst å kaste alt ut!! men men.. snart blir det bedre tider!! men tror absolutt ikke det er bare deg!! hehe.. rot blir det med barn uansett...
Mrs. Bouquet Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Ja, her er det ganske ok, men leker får stort sett ligge til jeg støvsuger. Om morgenen (som nå) er det smårotete på soverommet, badet og kjøkken, men det pleier jeg å ordne i løpet av formiddagen. Blir noen økter med husarbeid i løpet av dagen, liker å ha det fint.
BettyBoob Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 sjeldent det er helt strøkent hos meg gitt! men jeg er ingen ryddefrik og kan la det bli ganske jævlig før jeg setter i gang ordentlig akkurat nå er det faktisk ikke så verst!
Mynona Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Uff, nei her er det ikke ryddig i det hele tatt. Både jeg og mannen er rotete, og ingen av oss er glade i å rydde. Så her blir det skippertak når vi vet vi får besøk. Er ikke så glad i å besøke folk som har det helt strøkent heller jeg. Jeg og ei annen var på besøk hos ei klassevenninne en gang. Vi kom rett fra shopping, så vi hadde med oss klærne og viste fram. Da klaget hun etterpå hvor støvet det var blitt av klærne vi hadde dratt fram...!!! Og så laget hun mat, men vi måtte være med å vaske opp før vi fikk sette oss i stua...!! Det hadde ikke skjedd i dette huset nei! Så lenge det ser ok ut når folk kommer bryr jeg meg ikke om hvordan det ser ut når de går!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Helt passe ryddig, kommer litt an på det. Noen dager ser det bombet ut og er nok ikke så gullende rent at det gjør noe, andre dager er det strøkent omtrent. I dag er ganske ryddig her og veldig rent, men det kommer nok av at gulvene ble skrubbet med samiakk natt til i dag etter at vi oppdagen et mus i stuen og hadde musejakt sent i går kveld og fant musebæsj både bak sofa, tv,benk og inne i et kjøkkenskap :-(
mamma-til-4 Skrevet 26. november 2007 #13 Skrevet 26. november 2007 hehehe....ryddig ja....hahaha..... Jeg rydder og rydder,men føler atjeg aldri blir ferdig jeg...for når jeg er ferdig med siste rom er det bare å begynne på nytt igjen....men stue og kjøkken er stort sett ryddig da.....gangen er stort sett rotete...mye klær og sko til alle sammen....badet er altfor lite og håpløst å holde ryddig føler vi...ellers er det greit,men skulle ønske jeg hadde ryddehjelp et par ganger i uka så jeg kunne slippe litt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå