Gå til innhold

Til alle som også er lei all DRITTKASTINGEN på dib...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte bim flittig da jeg var gravid, men var kun en "kikker", altså skrev ikke innlegg og svar selv. VAr veldig overrasket til tider over hvordan folk nærmest ble hatet for et uskyldig spørsmål.

Dette gjentar seg også her på dib. MAnge er usikre og har for andre kanskje rare spørsmål, men det er ofte lite støtte å få.

Da jeg fikk jenta mi for 8 måneder siden konverterte jeg til babyverden, her er det MYE bedre stemning. De støtter hverandre i uansett hva det skal være, og jeg har aldri sett noe som ligner på kranglingen på alle forum på dib.

Så en oppfordring til dere som vil få nye venner, og en bedre stemning når du har noe på hjertet eller lurer på noe; bruk babyverden istedet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer sjelden på spm inne her ,men avogtil og jeg prøver å være saklig eller snakke utifra min erfaring. Det er uendelig mange innlegg som virkelig blir høvlet over og ja jeg kan være blindt uenig og synes kanskje noe er merkelig og rett og slett dumt, men da gidder jeg ikke å bruke en kalori heller på å sitte å krangle inne her om det. Vi har forskjellige meninger å sånn er det bare, for disse diskusjonene som mange kaller det er rett og slett ufine innimellom. Jeg har gjort meg en tanke etter å sitte inne her da.... Jeg syntes mange var hormonelle og usaklige på bim, men tror jammen meg at de som var der og med flere fortsatt er hormonelle jeg,hihi,hohoho:) Så tror jeg skal følge din oppfordring ang babyverden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...