Gå til innhold

Ukoselig barnerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker interiør og eldstemann har et kjempekoselig barnerom, men jeg sliter så med minsten sitt. Han har et stort og mørkt barnerom. Veggene er lyse, men det kommer ikke noe sol inn. I det ene hjørnet står sengen hans - og that`s it!

Han har jo noen leker der inne, men de forsvinner liksom. Rommet er tidligere brukt som kontor, så det er mulig at rommet ikke helt er blitt et barnerom for meg. Vil så gjerne det skal bli mer "mykt" om dere forstår.

Noen med gode tips for å få et rom koselig?

Noen som har bilder av barnerom de vil vise?

Småen er 8mnd om det betyr noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville malt det i f.eks en fin grønnfarve og kjøpt inn mye lys. F.eks ike har disse lysene:http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90029221

Som er fine å sette to eller tre sammen på en hylle og disse dir mye lys.Kanskje nok med 25 eller 15 watt og ikke 40 watt.

Noen fine blider, en kommode med klærne hans, ett gutte teppe. Da blir det straks lysere og triveligere.

Skrevet

Kanskje dere kunne malt en stor sol på den ene veggen? For å gjøre det varmere og hyggeligere? :)

Skrevet

kjøp noen eller lag selvsjablonger med et fint dikt eller noen god ord, mal på veggen!! er så fint. sitter å planlegger oe son til tulla mi, hun får det ikke før vi flytter så har litt tid.

men har lyst åp noe som :: drøm søtt min lille engel eller noe i den dur men fiiin skrift!

jeg synte svrtfall det er fint. og på toys are us ar de en del fine figurer og slikt man kan klistre på veggen. syntes det er veldig gøy og da-- kanskje male noen gamle møbler i pastellfarger eller noe??

Skrevet

Tusen takk for supre tips!

Fikk mange ideer jeg skal jobbe videre med. Vil jo at småen skal kose seg på rommet sitt. Eldstemann har et slikt "jungelrom" jeg fikk bilder av - bare i en mye mindre skala:) Men skal absolutt kjøpe nye lamper.

Lyset har mye å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...