Gå til innhold

Har mensen kommet eller ikke???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere, damer?

 

Jeg har hatt små blødninger i 14 dager nå. Startet halvannen uke før IKM (som var lørdag 24.nov). Blødningene stoppet ikke opp, og jeg tok en graviditetstest mandag for en uke siden, selv om det sikkert var altfor tidlig å teste. Den var selvfølgelig negativ. Dro til legen dagen etter, da jeg var redd det var noe annet galt. Virket som hun utelukket graviditet. Heller ingenting annet var galt. Hun ba meg vente til IKM og se.

 

Blødningene fortsatte hele uka, ikke mer, ikke mindre. Det så ikke ut til å stoppe. Fredag 23.nov. trodde jeg at mensen kom, siden jeg blødde bittelitt mer. Men i løpet av natt til lørdag, virket det som det hele stoppet opp, og verken lørdag eller søndag har jeg blødd noe særlig i det hele tatt. Nå virket det som mensen enten aldri kom, eller at den ble over på én dag.

 

Jeg skjønner ingenting jeg. Egentlig venter jeg ikke å være ferdig med mensen før onsdag.

 

Ville dere tatt en test til? Nå er jeg jo to dager over IKM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper en test og legger den klar til imorgen tidlig jeg....hjelp! Planlegger egentlig ikke å bli gravid nå (hadde planer om å begynne og prøve til sommeren), men likevel litt spennende hvis det skulle være tilfelle.

Skrevet

Da ligger testen klar på badet til i morgen tidlig!

 

Nå har blødningene stoppet HELT. Null og niks mensen her gitt! Hva er det som skjer? Er det bare kroppen min som tuller med meg?

 

Oppdatering kommer i morgen tidlig!

Skrevet

Testen var negativ! Da slår jeg meg til ro med at det kun er kroppen min som tøyser med meg! Satser fortsatt på mai-baby 2009 vi da.....

 

Lykke til videre alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...