ღSpirelillღ Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Da har jeg kommet til dere etter at det klaffet på første forsøk. Er så utrolig glad! Gleder meg til å bli kjent med dere som er her, og følge dere utover...
AS og lillemor=) Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 hei hei=) GRATULERER=) Samme skjedde med oss. Ble litt paff, men selvfølgelig veldig glade=) Velkommen inn hit=)
ღSpirelillღ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Takk for det=) Ble litt paff jeg også...men utrolig moro da.
jaja.. Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 hei spirelill! Velkomen hit Veit du ca termin eller?
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hei og velkommen! Klaff på første forsøk er GØY, og veldig skummelt! Det gjorde det til oss også, og vi fikk nesten panikk. "Ja, vi har jo lyst på barn, men shit, SÅ raskt???" Har ikke helt gått opp for oss enda, selv om jeg er i 7. uke. =)
ღSpirelillღ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2007 Jeg har termin, i følge kalkulator, 4. aug. så det blir sommerbaby igjen gitt. fikk en jente i aug 2006. når har dere termin? kanskje vi kan følge hverandre fremover.
AS og lillemor=) Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 spennende at du får to sommerbarn da=) Flott tid å få baby, hører jeg folk sier.. hehe.. jeg er 8+5 idag, så har termin 4 juli ca.. Overbevist om at jeg må gå lenge over tiden..Folk sier jo at det er vanlig for førstegangsfødene. Synes det er litt skummelt akkurat det der, det må jeg bare innrømme=) Gikk du over tiden med ditt første barn da?
ღSpirelillღ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2007 Ja, ble satt i gang 10 dager over pga lite fostervann og de trodde bare hun veide litt over 2kg, og at hun ikke ville ha det så godt der inne mye lenger. men ut kom en frisk fin jente på 2,8kg. Det er litt tungt å gå over tiden, men når babyen er ute er det helt glemt....selv om det var 10 laaaaaange varme dager. Har du fått noen plager enda?
jaja.. Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Eg fekk 2 veker før termin på første, og ti dager før på andre, så det er ikkja alle fyrstegongsfødande som går over. Spør mor di om ho gjekk overtid og korleis hennar fødsel var. Trur ofte det indikerar korleis du sjølv får det?!
AS og lillemor=) Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Hei igjen, spirelille=) Flott å høre at jenta deres kom ut frisk og rask=) herlig=) Jeg har eksamener til våren, så kunne ønske at den lille kom ut tja... kanskje en uke etter eksamensslutt.. hehe.. det hadde vært herlig! Da hadde vi fått hele sommeren ilag, før jeg til høsten må tilbake på skolebenken.. Samboeren min skal være hjemme i permisjon. Grunnet krevende studie, er vi tjent med at jeg gjør meg ferdig først=) plager.. tja.. jeg er mye kvalm, og når jeg spyr holder jeg som regel på hele dagen. Spydde 4 ganger igår, men har sluppet unna idag=) Håper og tror at dette avtar om ikke så lenge=) Hvordan er det med deg og plager?
AS og lillemor=) Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 hei hei " jaja.. "=) Du har sikkert et poeng der=) mamma fikk meg 5 uker for tidlig, gikk over tiden med lillesøsteren min og... tror lillebroren min kom ganske i følge terminen.. så, ikek godt å si.. Får bare ta det som det kommer, selv om jeg selvfølgelig kunne ønske at jeg visste.. hehe.. slik er det når en er glad i å planlegge. Enda godt ikke alt kan planlegges ned til minste detalj=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå