Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Etter å ha hørt mye snakk om bringebærblad tok jeg turen til helsekosten på lørdag for å få kjøpt den berømte teen. Tok meg en kopp i går kveld (kjempegod!), men etterpå fikk jeg en del menslignende smerter. Har hatt det litt av og til i løpet av de 3-4 siste ukene, så det trenger ikke komme av teen, men ble litt usikker. Er i min 31 uke, så har jo ikke kommet så langt ennå, burde jeg egentlig vente med teen en stund til?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg har lest her et sted at man helst ikke skal begynne med teen før i uke 36 eller 37. Men teen skal jo ikke fremkalle fødselen, men forberede sånn at man ikke revner så mye. Men jeg er ingen ekspert på område. Skulle tro de visste det på helsekosten da
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Har lurt på det samme selv. Det står så mye forskjellig, har lest alt fra de tre siste månedene før termin til de siste ukene. Har også lest at man bør begynne med bringebærkapsler fordi teen er sterkere, men trodde det var omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå