GuriGuri Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Sliter med mange do besøk, leggkramper ( fikk til og med krampe i fingrene i natt når jeg skulle hjelpe noen tær ned som stod rett opp ) og i det siste er jeg også ofte kvalm og uggen om natten. Ligger bare der å "holder ut",føler jeg sover litt innemellom men det er søren ikke mye. Glad jeg er hjemme i dag, så det går an å ta seg inn litt! 33+2 idag så det er enda et stykke igjen!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Samme her! Sliten av å aldri få sove skikkelig. Men ser på det som forberedelse til nattevåk=) Selv om det ideelle hadde vært å få ladet opp batteriene nå.... Har sovet dårlig i ca 2 mnd nå, sliter med vondt i bekkenet (og utallige tisseturer hver natt). Er nå i uke 34, så begynner å se enden på dette svangerskapet, og tenker at jeg skal holde ut med et smil de siste ukene=)
hieri Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Heia.. Samme her..Er oppe sikkert 5 ganger i løpet av natta på do,stive fingre, bekkensmerter bla bla bla...Huff,ser sååå frem til å bli ferdig.Er i uke 33 nå,så det er jo ikke så lenge igjen da..Det verste synes jeg er at det er så glatt ute ar jeg ikke tør gå ut noe særlig..Så da sitter jeg her i rugekassen min (sofaen... )..
mimmitiltre Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 helt enig, idag for eksempel vaaknet jeg i 4 tiden, maatte paa do, laa vaaken til mannen skulle opp for aa dra paa jobb kl 6.00. stod da opp og gikk inn paa disse sidene..(der det var lite aktivitet:) la meg kl 0800 og fikk sove til 09.30 yeah:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå