Gå til innhold

Hvordan er det i barnehagene "deres" mtp is og holke....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdte på å gå på snørra uttallige ganger ved levering av lillemann i barnehagen idag...Speilblank is rundt hele!!!

Var ikke strødd så mye som en stein....Dette kan da umulig være lovlig,livsfarlig spør du meg....

Hva gjør dem i barnahagene hos dere? Strør,salter?

Grrrrrrr.....merker jeg blir irritert.

Fortsatt god dag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det rundt 30 grader saa det er ikke et kjempe stort problem. Blir vel neppe noe is naa temperaturen synker ned mot 20 i januar heller :)

Men da vi bodde i norge saa husker jeg skolen saa at det var kommunen som var ansvarlig og kommunen svarte som alltid at de ikke hadde tid.

Hos oss ble det stroedd litt av personalet, men problemet ble da at vi maatte dekke utgiftene til stroeing selv hvis vi ikke ventet paa det som kom med rette utstyret og sand/saltet.

Tilslutt fikk vi satt opp mange slik sandbokser rundt forbi og saa maatte vanlig perosnal ta ansvar.

Syns det er for daarlig at bhg deres ikke tar ansvar, det kan jo vaere rimelig skummelt.

Skrevet

i barnehagen vår har de avtale med et brøyeterfirma ang brøyting og strøing.

var ikke strødd i barnehagen vår helle. men regner med det blir gjort i løpet av dagen.

de pleier å ringe og mase litt på den ansvarlige, og da kommer de ganske fort.

Skrevet

Ja, da er det bare å vente å se......

Er jo kjempeskummelt. Ihvertfall for de som går første gang på is/hålke og ikke minst for de litt eldre som jobber der!

Skrevet

De strør litt, men ikke nok. Føler jeg har gått der med livet som innsats i det siste. Tørr ikke ha snuppa på armen når det er så glatt ihvertfall. Tar sekken hennes på ryggen og holder henne opp ved hjelp av den.

Skrevet

Det går an å gi barnehagen en tilbakemelding om at det er veldig glatt også da... viser jo bare at du bryr deg !

Skrevet

Ja, jeg sitter i brukerråd(AUF) så tenkte å ta det opp på neste møte(ikveld faktisk)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...