yasmina Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 det kan faa laptop til jul ??? Skjoete jo at 12 var alt for ungt iallefall Men naar kan de faa det ? Eller er det alltid for dyrt ?
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 vel.. siden vi har grense på max 1000-2000 kr i julegave pr. barn (enda ikke kommet opp i så dyrt heller faktisk) kommer nok laptop til å alltid være for dyrt ja...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Hvorfor er 12år for ungt? Jaja, min søster er 13 og fikk laptop i sommer... Det er jo pga at de MÅ ha det på skolen, men den blir jo brukt utneom også=P Synes ikke det er noe gale når de er 13! Men må jo selvfølgelig følge med... Om det er for dyrt er jo opp til enhver;)
yasmina Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 hehe... har du ikke elst det andre innlegget da. Det tulleinnlegget som spoer om det holder aa kjoepe laptop til ungen paa 12. Utfra svarene der skjoente jeg at 12 er for ungt ( ikke at det har saa mye aa si for meg for barna er 1 og 2 aar og oensker seg neppe laptop ), men som deg saa har jeg en yngre soester som skal faa laptop denne julen og da bare lurte jeg paa hva DiBdamene syns var en passe alder Og om det var alderen eller pengene som var problemet.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Hehe, det har jeg nok ikke=) Men jeg tror det kommer ann på 12åringen! Sikkert ikke alle som er 12som er klar for det, mens andre er;) Hehe, det finnes jo laptop for alle aldre=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå