Tante Blås Squaw Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Tenker spesielt på Kranglesiden. Hva får folk til å gidde å slenge dritt til andre på nett? Er ikke det litt feigt? Tenker på hvor koselig det kunne vært med en nettside som dib om folk bare kunne oppføre seg.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Noen anonyme har for mye fritid, og spesielt nå så tenker jeg det er noen som har fri siden de er helt på hektene. Helt ufattelig at noen virkelig kan synke så lavt som anonym gjør med denne hetsingen og i tillegg har mange prøvd å tak i moderator for å få fjernet masse dritt som anonym har lagt ut. Så kommer Siri inn her i går kveld, legger ut en annonse, fnyser av hva folk gir uttrykk for og gå¨r å legger seg.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Hvorfor? Jo fordi dette er en fri side der folk kan si hva de vil, uten at noen "sensurerer";)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Fordi moderator er på shoppingferie tydelig!
Prins&Prinsessa Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Noen ganger hørt om jante loven?
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Ja en del ting moderator sletter er alt for dumt og all denne reklamestyret er helt teit, når folk ikke får si navnet på et klesplagg før det blir borte. Men at det i heletatt kan ta så lang tid for moderator når i flere dager kun har gått ut over en person i tilegg til at anonym faen ikke gir seg. Moderator skulle offentligjort anonym til pass for seg selv.
solstråle69 Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Her er jeg enig med Spetakkel. Og hvis man tar ting her inne 100% til seg, bør man finne noe annet å drive med. Når det gjelder kranglesiden, så er jeg hellig overbevist om at det er de "ordentlige" på skravlesiden som har behov for å "lette på trykket". Hvorfor ellers være anonym?
Gjest Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 fordi det sitter x antall hormomelle og premenstruelle damer på ett og samme sted. Med muligheten til å slenge med leppe sånn som de ønsket at de turde å gjøre i virkeligheten- men her kan man slenge fra seg hva som helst til hvemsomhelst, og ingen sensurerer. Og hvem det blir adressert til er ikke så farlig, bare det blir stygt nok. Jeg personlig syns det kan virke som om folk har for mye tid, jeg. Når man har tid til å søke opp masse drit om personer med nick for så å henge de ut og være anonym selv- for så igjen og sitte å svare på egne tråder hele døgnet?? Oh my God, sier jeg bare... Mye patetiske mennesker her. Men også mange veldig ålreite!! Takk og pris til de som har litt dømmekraft! OG takk til de som ikke lager de masete meningsløse trådene. Og Innrømmer selv at de kjeder seg og derfor gjør det..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Syns det blir for enkelt å skylde på at moderatoer skulle vært her oftere. VI har et ansvar selv..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Er ikke noe å ligge skjul på at vi damer er veldig flinke til å terrorisere hverandre og enda lettere er det når man kan være på et forum hvor du kan være anonym, med eller uten nick. Du slipper å ta det fjes til fjes og da kan jo noen tenke at det er en mulighet til å være enda litt styggere mot enkelte. Men er ikke noe annerledes enn å jobbe i et kvinnedominert yrke....skal si man får høre mye rart ja. Sånn er livet desverre.
solstråle69 Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Ikke sant? ;-) Nå må det da snart komme noe vi er uenige om igjen! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå