Gå til innhold

brystpumpe?? noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

vi vurderer aa kjoepe en brystpumpe etter oenske fra mannen min om at han ogsaa gjerne vil vaere med aa gi mat:) syns selv det er kjempesoett og er derfor villig til aa proeve.

noen som har erfaring med brystpumpe? er de 'greie' aa bruke? mener da praktiske/vanskelige aa ha med aa gjoere?

mamma mener selv det kan 'fortsyrre' melkeproduksjonen slik at for mye melk blir dannet osv. vet ikke om det stemmer og om det i tilfelle er et problem?

hvilken brystpumpe (manuell/elektrisk/ og merke) boer man evt kjoepe?? og hvor??

tusen takk for svar!!

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt paa denne jeg:)

ingen herinne som vet?

Skrevet

HEI

jeg synes Avent sin elektriske har vært veldig fin!

selger den forresten til kr 900,-

den har en veldig stilig reiseveske, 2 flasker, kjøleelementer m.m

ny pris er ca 1800,-

interessert?

Skrevet

hei igjen

kjøpte den i juni - brukte den kun 6 ganger

grunnen er at mini spiser hele tiden så jeg fikk ikke brukt for å pumpe meg noe særlig - hihi

Skrevet

hei,

takk for svar! tror hvis vi bestemmer oss for pumpe kjoeper vi ny:)

men takk for tilbudet!

andre med erfaring??

Skrevet

Jeg vil også anbefale avent sin elekrtiske... Nå må det sies at jeg ikke har født ennå og dermed ikke har brukt min ennå (har bare sett på hvordan den fungerer), men har den manuelle avent fra forrige gang, og syns den var super, bortsett fra at jeg pumpet mye og dermed ønsket en elektrisk. Prøvde noen andre elektriske, men sleit med å få utdrivingsrefleksen i gang.

Med Avent sin kan du begynne og pumpe manuelt, og når melka kommer, trykker du på en knapp, og så overtar pumpa...virker genialt i mine øyne

Skrevet

Jeg har prøvd både Dr. Brown og avent sine manuelle. Dr. Brown var helt grusom men avnet likte jeg veldig bra og melka flommet=) brukte kun manuall pumpe siden jeg kun skulle pumpe nå og da=) skal du pumpe masse så er det vel greit med elektrisk

Skrevet

ok,

supert!! takk for svar jenter!!

hoeres ut som det blir avent sin :)

Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg; manne min ønsker å gi flaske. Det blir nok ikke første mnd, fordi det er viktig å få ammingen skikkelig i gang, men etter hvert vil det jo være praktisk! Spesielt siden jeg begynner tidlig på igjen med studiene mine.

Har kjøpt Avent sin manuelle, og syns den virker grei. Men jeg er førstegangs og har egentlig ikke peiling;)

Syns det virker litt dumt å kjøpe elektrisk før jeg vet hvor mye jeg kommer til å bruke den, siden det er så dyrt. Går også an å leie elektrisk pumpe fra føden og helsestasjonen, har jeg sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...