Topia Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Nå får jeg ikke sove lenger. Har så vannvittig vondt under venstre øye og ned/inn mot nesen. Har hatt influensa hele forrige uke og begynte å bli bedre av det, men det virker som om det kan være noe med bihulene. Kjennes ut som om jeg har tannpinne på siden også. Noen som vet om det finnes medisiner som hjelper. Har tatt paracet slik at jeg kanskje kan få sove litt etterhvert.....
Sivalur Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Kjøp nesehorn på apoteket og skyll med dette, det løser opp og hjelper etterhvert. Hvis det ikke gir seg får du antibiotika hos legen - men min erfaring er at skylling med nesehorn hjelper bedre. God bedring.
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 klassiske tegn. nesespray er et must! også kan det være lurt med nesehorn som noen andre foreslår her. blir det ikke bedre i løpet av et par dager, eller du får feber, er det penicillin som gjør susen..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Samme her. Verker så besatt i venstre øre, øye, tanngar og nese. Pottetett i venstre nese. Nesehorn hjelper, men ikke når du er pottetett vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå