Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg er så frustrert og sint nå.. gikk og la meg for to timer siden..forje natten sov jeg veldig dårlig så har sittet å gjespet siden klokken ni ikveld..hadde akkurat klart å sovnet av når min kjære fant ut at han skulle komme å legge seg..selvfølgelig skulle han også skifte på dynen før han la seg så han kom inn på rommet med et brak og slo på lyset. jeg tok på meg en slik for å ha over øynene for å sperre lyset ute og prøvde å sovne igjen, noe jeg klarte..når jeg akkurat da hadde sovnet igjen vekte han meg for å spørre om han kunne ta å skifte på puten min.. jeg svarte nei,og sa at nå sover jeg så jeg kan gjøre det imorgen..han ble selvfølgelig da sint..og jeg la meg til å sove igjen..når han da etter myye om og men hadde klart å ta på det nye dynetrekker (mens jeg lå og frøs og desperat prøvde å sove) vekte han meg på nytt for å spørre om jeg hadde lyst til å ha på meg dynen igjen..da ble jeg sint og sa til han at jeg brydde meg ikke om noe akkurat der og da og ville kun sove, og ja jeg skulle selvfølgelig ha dyne! han hentet da den tynne sommerdynen vår og la over meg (uten trekk) og tok den store vinterdynen over seg...da var jeg blitt så sint at jeg klarte ikke å sove...etter mye om og men endte det hele med at jeg nå sitter på sofaen i stuen..er lys våken og har ikke sjangs til å sove mer..imorgen er siste dag før eksamen og jeg må få lest..hvordan det skal gå nå vet jeg ikke..det er helt sikkert jeg som overdriver helt og holdent..men er så utruli sint på han nå.. han vet jeg har problemer med å sove om netterne,,han vet jeg sov lite sist natt..så hvorfor i alle dager kunne han ikke bare la meg ligge å sove de få timene jeg hadde mulighet for??hvorfor i alle dager finner en voksen mann ut at han absolutt skal starte å gjøre "snille gjerninger" etter leggetid når jeg ligger å sover???burde han ikke ta et eneste hint når jeg gir han klar beskjed om at det eneste jeg vil er å sove???åååh...er så...ja...gråter bare nå..er så trøtt..men får ikke sove..hater dette.. måtte bare få det ut..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 For en irriterende og ego type du har! Jeg vet hvor irriterende noe slikt kan være, og synes synd på deg nå. Jeg ville ha sovet på sofaen, om det ikke er alt for ukomfortabelt. Da slipper du å ligge ved siden av en fyr som irriterer deg, og kanskje han får bittelitt dårlig samvittighet i morgen tidlig. Dust!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 har prøvd...men får ikke sove...klarer ikke å sove når vi er uvenner...klarer det rett og slett ikke... vil heller ikke...klarer ingen ting..blir bare trist og lei meg...liker ikke å krangle..liker ikke å være sint...men når jeg blir sint så blir jeg så stresset at jeg ikke klarer å slappe av...og med andre ord ikke sove...åååh...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 ååh! Tror jeg hadde henta ei bøtte med isvann til typen..som "takk" for den gode gjerninga! Lykke til med lesing og eksamen til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå