Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hvorfor får du ikke til å slette profilen din? Trodde det var lett,jeg. Ikke lurt å legge ut navn på barna sine på nettet, samt stedet man bor på. Men det har du vel lært nå. Du må ta kopi av alle trådene du har startet, så sender du en mail til webmaster. Da slettes de lettest. mvh noen som bryr seg om deg:
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Hun får ikke slettet profilen sin fordi hun har en feil på "din side" som så mange andre her inne har og får da ikke tilgang til den funksjonen. Ikke allverdens hukuspokus å lese seg frem til det dersom du hadde brydd deg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Frekk,du. Nå har hun lagt ut private opplysninger i flere uker. Så tid har hun faktisk hatt nok av. Moderator fikser sånne ting fort, om man sender dem en epost.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Hvis du anonym over her hadde fulgt med, så hadde du fått med deg at moderatot har glimret med sitt fravær i lengre tid her inne!! Moderator fikser ikke sånn fort i det hele tatt, for dem er ikke her!! Så sjekk fakta får du gulper ut av deg ting. Gå inn oå ris og ros sidene, så ser du hvor mange som har sagt fra om ting og ikke fått respons!!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Ja man skulle tro det, men jeg har til og med sendt mail til Jordmor Siri. Er tråden borte av den grunn? Du er ikke noe mindre frekk selv, sånn til informasjon. Og bry deg, vet ikke helt jeg. Gni deg rundt i grisebingen med de andre anniene derimot, ja det gjør du. Kanskje DU skal sende modde en mail da,siden ingen andre når frem og ingenting er blitt moderert her siden 13 nov. Du har sikkert magiske tastefingre som redder verden vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå