Gå til innhold

Jeg tror modde har slutta jeg, se her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pokker.. også jeg som trodde det var noe mellom meg og henne...faen:-)

Skrevet

Jeg yppa aldri.. hun slettet uten grunn... Stor forskjell det:-)

Skrevet

Ja så lenge dere oppfører dere som en gjeng med sutrete drittunger hele haugen så er det vel ikke rart de ikke gidder mer?

Sutre tillab burde få seg et nytt liv og ett nytt sosialklient tilfelle og ødelegge..

Skrevet

Føler du deg ødelagt av Tillab anonym? ettersom du håper hun finner en ny sosialklient å ødelegge:-)

Skrevet

Sikkert en av de som prøvde å kvitte seg med meg for noen mnd tilbake, lyktes jo veldig;)

Annie; du har misforstått grundig.

Skrevet

Haha.. nei heldigvis så lar jeg meg ikke akkurat pille på nesa av sånne sutre kjerringer her inne.

Men jo mer hun maser om TVNS jo mer oppmerksomhet blir det rundt henne. Og jo mer hun maser om moderators "fravær" jo mer oppmerksomhet blir det rundt TVNS, igjen.

Tillab sutrer og klager og syter om det meste og opptrer i en grad som gjør noen av "hetserne" (i tillabs øyne) til en gjeng med sauer i forhold til den oppmerksomheten hun selv retter mot samme person.

En e-post til moderator fikser det meste iløpet av kort tid. 40 innlegg på skravle og krangle gjør alt mye verre og gjør tillab til en verre dritt en de verste "hetserne".

Skrevet

Du anonym må være den minst oppegående personen jeg har lest innlegg fra. Herregud at det går ann å få skrevet så mye dumt som deg.

Det verste er at du er så selvmotsigende at det er latterlig, men så smart er du vel ikke at du ser det?

Skrevet

Epost til modde fikser ingenting, epost til jordmor Siri fikser ingenting.

Og er det egentlig jeg som maser?

Har du sett etter hvor mange av disse innleggene jeg har starta?

Kom med noe mer spennende a.

Skrevet

Anonym: Hakk heller på noen som bryr seg a. "kjenner" du til tillab så vet du vel at hun ikke lar seg plukke på nesen?

Bra vi har sånne som tillab som gidder å tenke litt på andre! Er ingen selvfølge det vettu.

Skrevet

hmmmm hva med å sende en mail til alle 3 med bilde? Kanskje 1 av de rydder litt i rekkene:)

Skrevet

Jeg tror kanskje at man må kontakte kongen eller statsministeren eller slikt jeg for å få reaksjon:p hehe...

*rofl*

Skrevet

Nei, nå er de omsider tilbake. TVNS-tråden er slette. Det var jammen på tide.

Skrevet

Jepp og er spent på hva som skjer med viss anonym, virket som moderator uttrykket at det kun var en,....men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...