Gjest Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Forslag til julegaver takk=) mangler -gave til 2 år gammel gutt -gave til gutt på 8 mnd -gave til gutt på 4 mnd -gave til tante og onkel i 30-årene som har det meste -gave til oldemor på nesten 90 år -gave til svoger og damen som har det meste -gave til gutt på 18 år som er i jobb og derfor har endel penger (elsker bil og sport) hjelpe meg... finner ikke ut av dette altså...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 -gave til 2 år gammel gutt klær,eller brio togbane(kan kjøpes separat så man kan bygge på den) -gave til gutt på 8 mnd klær -gave til gutt på 4 mnd klær -gave til tante og onkel i 30-årene som har det meste,noe fra det lokale håndverkshuset?? -gave til oldemor på nesten 90 år, stort bilde av Anikken,sjal? -gave til svoger og damen som har det meste,juleservise? bøker? -gave til gutt på 18 år som er i jobb og derfor har endel penger (elsker bil og sport) trenger de ikke alltid klær? cd?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 takk for tips=) klær til min bror var jammen ikke dumt... hehe hadde ikke tenkt den tanken engang jeg =)
pøber´n & je Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 2 år gutt- little people serien, duplo 8 mnd gutt og gutt 4 mnd -klær/leker Tante og onkel- vin? Oldemor bilde Svoger og dama- kommer an på alder- gavekort på kino kanskje? Gutt 18- abonnement på et bilblad
mammaen til Lukasgolle Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 -2åringen kan få en sånn eliasbåt som han kan ha i badekaret...koster bare 150kr å er bateri drevet så den kjører rundt i vannet...veldig populær med min 2åring. -8mnd og 4 mnd kan få klær....ull er jo kjekt å få synes de fleste foreldre... eller en joggedress. -Tante og onkel + svoger å dama kan få en sånn lys lykt som er så populære...finnes jo i 1000 forskjellige str å i flere farger. - oldemor kan få en eske med ting hun liker...f.eks yndlings sjokoladen, kremer, såpe o..l. -gutt på 18 vet jeg ikke...sliter selv med en på 17,så forslag tas imot med takk!!!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 her var mange gode tips!!! takktakk=) Abbonement på bilblad var heller ikke dumt! hvor finner jeg disse lyktene?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 -Gave til gutt på 18 som elsker bil og sport? Abonnement på Autofil f.eks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå