Gå til innhold

Moderator Dr. Yppert!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er faktisk alvor og hvis det er vanskelig å ta turen innom her 1 gang om dagen for å sjekke forholdene, så,vil jeg påstå at dere trenger flere Moderatorer. Den grove hetsen av en stakkars mor på skravlesiden og kranglesiden bør prioriteres fremfor sletting av Fi....ord og uskyldige salgsannonser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke ha sagt meg mer enig=)

Og misnøye Siri....?, kanskje sjekk før du svarer da, dette er grovere enn normal nick hetsing. Anonym har lagt ut hele og fulle navnet hennes, og hvis det ikke innebærer at dere faktisk har et ansvar her så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok i *mood* skjønner du og når det ligger tips til grov hets her for mange dager, så heter det ikke tid til, deT er noe man burde som eier ,å ha eller ta seg tid til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig.. og hadde jeg vært moderator så hadde jeg utlevert IP-adressen til de anonyme som herjer, samt vekt, fødselsnr og navnet på ungene deres:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg holder ubrukelige anonyme ute av favorittlista mi!!! De egner seg best som kanonføde og forsøksdyr i farmasøytisk tjeneste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakars deg, vet ikke hveordan det er å skrive med nick vesla::....

Anbefaller deg å prøve deg og lette litt på pms og sjalusien din så blir det nok bra til slutt.

Yppert og jeg har det koselig vi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...