Leirha Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Noen nadre enn meg som har vanvittig livlige drømmer om fødsel? Har drømt dette så mye de par siste ukene. Er 27uker nå, og drømte inatt at den lille kom nå... Vell tidlig altså så var helt svett når jeg vokna. Andre ganger har jeg drømt at jeg har født til normal til, og da jeg våkna så var jeg skuffa fordi det var så leneg igjen til termin
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg drømmer også at jeg føder.... 24 uker i dag. Har hatt lette fødsler i alle drømmene hittil ;-)...
mamsen & guttaboys Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 jeg drømmer så veldig hver natt....nesten mere sliten når jeg våkner enn når jeg legger meg, var en periode jeg drømte mye om fødsel, og jeg voktnet hver gang like før jeg fikk se og holde den lille i armene mine...... frustrerende!!!! Nå drømmer jeg om alt og ingenting, bare rart alt, har ingen sammenheng i det heletatt....er 27+5 i dag.....går inn snart på siste etappe, håper drømmene roer seg litt fremover... har til og med kjøpt drømmefanger på sånn indianer-stand i sommer, men funker altså ikke i det heletatt.. har blitt bare værre faktisk..hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå