signaturen Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 var nettopp til legekontroll, er i uke 26 nå, og han mente magen var litt vel stor, så henviste meg til enda en ultralyd. flere som har vært til ekstra ul pga dette?
Galskapens overhode Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 hvor stort var ditt sf-mål nå da? Har du hatt noe plutselig vekst? Har hødt om tilfeller der man har blitt henvist pga stor og liten mage.
signaturen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 har ikke peil på hva sf mål er enkli ikke. har ikke hatt noe plutselig vekst så vidt jeg vet.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Kan jo være mye fostervann. Det hadde jeg sist sv.skap. Da var magen større enn gjennomsnitt på symfysemål. Sikkert ingenting å bekymre seg for.
*Super*Mamman* Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Jeg er i mitt 3. svangerskap, og som i de to andre ligger jeg laaangt over gjennomsnittet.. Har verken fått for store barn (3200 + 3300), eller hatt mye fostervann, bare jeg som er slik. Jeg selv er "normal" i størrelsen også, vet ikke om det spiller noen rolle da, hehe..167cm og 60 kg.... Har vært på ekstra UL kontroller alle gangene pga dette, men alt har vært ok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå