Jordmor Siri Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Journalist / Kamille ønsker å komme i kontakt med enslige kvinner som har blitt gravid ved fertilitetsklinikk i utlandet. Hei, mitt navn er Cathrine B. Jensen og jeg jobber som journalist for ukebladet Kamille. Jeg ønsker å komme i kontakt med kvinner som har blitt gravid og fått barn gjennom inseminering ved Storkklinikken i Danmark eller andre klinikker. I dagens samfunn er det mange kvinner av ulike årsaker har valgt å leve alene, men det betyr ikke at ønsket om barn automatisk forsvinner. Jeg ønsker å sette fokus på kvinner som har tatt ønsket om barn på alvor og satt dette ønsket ut i livet, ved eget initiativ og handlekraft. Det er en lang prosess fra å ønske seg barn til faktisk å reise utenlands for å bli gravid. Jeg håper derfor å få muligheten til å belyse saken gjennom en person som selv har gått gjennom denne prosessen med de gode/dårlige erfaringene det har medført. Hvis du er interessert eller kjenner andre som du tror kunne tenke seg å stille opp i denne saken ta kontakt med meg på telefon 98 22 10 34 eller e-post: [email protected] Tusen takk for hjelpen! Med vennlig hilsen Cathrine B. Jensen Journalist E-post: [email protected] Mobil: 98 22 10 34 Denne er lagt ut av jordmor Siri
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 kan ikke hjelpe deg men tror du bør ta deg en tur innom ris og ros.
Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Tror det er ei på snart alenemordebatten...
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Mulig andre ting burde bli prioritert først?
Jordmor Siri Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 aner jeg en liten misnøye her? Etter jul får jeg bedre tid, så da skal dere få merke at jeg er litt mer tilstede. Det gleder jeg meg til! Ha en riktig god natt! Vennlig hilsen
♡ Rødhette ♡ Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Hahaha.. var det et seriøst svar ?? er dette virkelig Jordmor Siri??
Gjest Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Misnøye.....hetsing til de grader faktisk, Ille!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 du må inn på ris og ros nå..... haster faktisk:-)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Har vært noe ganske alvorlig trakassering av en bruker, med bla utlegging av fullt navn m/tlf-nummer osv... Burde tas tak i. Ha en god natt du også!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Jaja, og fortsatt ser jeg at du gjør jobben din, Siri.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Synes det er merkelig om en journalist i bladet Kamille oppgir hotmail adresse, har selv vært i kontakt med journalist i Bladet kamille og de har alltid kamille i sin e-post adresse. Ville vært skeptisk til noe slikt, men man kan jo kontakte dem på hjemmesidene til kamille.no der ligger det e-post adresse til alle som jobber i kamille så man kan ta kontakt med dem derifra!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Denne profilen til Jordmor siri virker ikke veldig seriøs, før hadde hun jo bilde av seg selv der, hvordan skal man vite at det er jordmor siri som skjuler seg bak her???
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Det der er Jordmor Siri:-) Så ingen har tatt nicket hennes ennå:-)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 25. november 2007 #15 Skrevet 25. november 2007 Hvis du trykker på bildene på profilen hennes .., bildene kommer navnet Siri Van Krogh eller hva det var opp.. Så da er det nok henne... Men nå datt det mange stjerner ned fra taket ja,.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2007 #16 Skrevet 25. november 2007 Er det mulig og være så kyniske?? hvorfor så tvil om det virkelig er Jordmor Siri? Hva så om hun skrivet et inlegg her for og få til en artikkel? Ja, modereringen her inne er på trynet, og litt til, men om hun bruker 2 minutter på og legge inn et inlegg her, SO WHAT????
Gjest Skrevet 25. november 2007 #17 Skrevet 25. november 2007 Synes det er innmari fint, jeg... At vi har en moderator som Jordmor Siri som står så på for sidene sine! Jeg mener, hun burde jo ikke ane en liten misnøye over at folk ikke synes det er greit at fullt navn ligger ute... Ikke minst at reklameinnlegg prioriteres høyere enn hetsinnlegg mot brukere:)! Takk for at du er her, Siri!!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #18 Skrevet 25. november 2007 Jeg vil gjerne spørre om en ting til. Hvorfor svare slik før du i det hele tatt vet hva problemet er, kanskje hvis dere tittet litt først. Prioritere div som faktisk er et problem på disse sidene i steden for å legge ut en annonse!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #19 Skrevet 25. november 2007 Såvidt jeg kan se jobber det ingen i Kamille med det navnet... www.kamille.no/kontakt
Babyfacepsycho Skrevet 25. november 2007 #21 Skrevet 25. november 2007 Selv om hun ikke finnes på hjemmesiden til kamille så kan det faktiskt stemme. Hvis du sjekker det telefon nr på 1881 så stemmer det overens med navnet.
Dotten Skrevet 26. november 2007 #22 Skrevet 26. november 2007 For å få slutt på alle spekualsjoner, så ringte jeg Cathrine, og hun er frilansjournalist og dette er et seriøst innlegg! Så for de som måtte være single damer som reiser utenlands for å få barn (bli gravid), så er det helt trygt å ta kontakt
Gjest Skrevet 26. november 2007 #23 Skrevet 26. november 2007 At dere gidder... ! Forstår virkelig ikke.. =) men godt at noen er engasjert da.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå