Gå til innhold

Uke 51-skravlings

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har TR kommet på besøk hos meg. IKM igjen lillejuaften(23des). Kanskje det klaffer denne mnd siden både jeg og samoern jobber ekstremt mye desember mnd. Jobber vanligvis 180timer i mnd, men nå blir det iallefall 200. mange som skal ha julegaver i desember gitt. Kan ikke skjønne det... :-) Lykke til alle uke 51'ere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann! Vil veldig gjerne skravle;) er ikke her hver dag men ofte så d hadde vert veldig kjekt... har ikm 20-24des litt usikker..har lange syklusa på ca 44 daga noen mnd har syklusen vert på ca30 daga også...uff håpe d går an å bli gravid likevel...blir spennende å teste fram mot julaften:)..har testa me eggløsningstest fra i torsdag 22, så håper på å treffe en dag...hvor lenge har du prøvd cecan24? eg er i 2pp nå,... lykke til alle som prøver!

Skrevet

heisann heisann=)

IKM uke 51 her også... litt usikker på hvilken dag, siden jeg har vært sløv med å følge med, men den kommer somr egel på mandag, så da er det bare å vente i spenning... Planer om å vente til juleaften med å teste... hvis tr uteblir seff, men vet ikke om jeg klarer å holde meg så lenge...

Lykke til til dere begge=)

Skrevet

hei

jeg/vi er i 5pp nå. Snakket med legen min i dag og det har tidligere vært snakk om endometriose så da ville hun at jeg skulle komme inn for en helsjekk av kroppen. bra jeg fikk komme så fort. Må bare bli ferdig med tr først :-)

Uff...disse smertene under tr er til å bli gal av. Blir så sliten. Finner vel senga snart tenker jeg. Trøtt i kroppen...

God kveld alle prøvere og de med baby i magen

Skrevet

Heisan!

Ikm den 19 tror jeg....skal vel ha el til helga, har lange sykluser og prøver og finne ut hvor lange! Er i 3 pp og sluttet på pilla i aug. Håper vi får en fin julegave!!! =) Blir ille spennende! Jeg har også begynt på el tester...så håper de vil slå ut, hvis ikke blir det temping i januar!

Så nå får vi kose oss på pleddet ved peisen og nyte advent og ikke stresse for mye med jula! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...