Stoltmai mamma:) Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 eg begynte å spy 1uke før e skulle hattt mensen, har mer eller mindre spydd hver dag, jeg holder på å bli gal, rett og slett.. er sinnsykt trøtt og sliten, og har mer eller mindre hodepine hver dag, i forskjellig grad, men den er der... ringte legen for å spør om noen tabletter mot kvalmen, men han likte ikke at jeg va så dårlig, så fikk time for en sjekk til onsdag... Mamman min spydde hver dag i 9mnd når hun gikk gravid med meg, håper virkelig ikke jeg er veldig lik hun... Må rose samboeren min, han er helt utrolig med meg, skjønner ikke han holder ut.. når han kommer hjem om morgene etter en lang arbeidsnatt kommer han med prostafen og et glass vann til meg på sengen, slik at jeg slipper å stå opp... han er også veldig flink til å hjelpe med husarbeidet... kjempe deilig... Klarer liksom ikke helt å glede meg så over svangerskapet enda, det er litt trist...
Blå + en i magen Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Åjada, er 17+6 og kaster fremdelses opp daglig. Heldigvis blitt litt bedre enn det var de første 8 ukene. Nå har jeg faktisk kvalmefrie timer i løpet av en dag... Det er noe herk!! Du må ha god bedring! Vet i allefall hvordan du har det:) Godt du har en forståelsesfull samboer som hjelper til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå