svansen Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 hvordan er den, tross individuelle forskjeller.. pleier den å komme rundt ikm? "kjennetegn"?
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Trodde hormonell blødning ikke hadde noe med gaviditet å gjøre jeg.... (nybegynner her..). Men les gjerne innlegget mitt "Har mensen kommet eller ikke?". Trodde kanskje DET var hormonell blødning.
svansen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 har lest.. forrige uke fikk jeg mensen tre dager før tia... jeg spottet og blødde litt mer om hverandre i fem dager.. og det var mye mer slim enn vanlig..(beklager detaljer..) har aldri oppført seg sånn før, slutta på p pilla i september.. og det virker som syklusen har stailisert seg nå.. tatt el tester som har vært positive og hatt smerter ved el og el slim.. har ikke tatt en test.. tenkte det kanskje var en hormonell blødning siden tr oppførte seg så rart..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Tja, ikke vet jeg. Er ganske forvirra selv om dagen. Kroppene våre oppfører seg jo så forskjellig, at det er ikke greit å si hva det kan være. Det er jo bare å ta en test da, så finner man ut om man er gravid. Jeg lurer på om jeg skal gjøre det, men tror egentlig ikke at jeg er gravid da - går jo på p-piller, så det er liten sannsynlighet for det.
svansen Skrevet 26. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2007 da var testen negativ.. da er det bare å prøve i desember
meg & to små vampyrer Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Er ikke all spotting hormonell blødning da? Blødning som er unormal pga hormoner i ubalanse osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå