Gå til innhold

Tampongen passer ikke lenger!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Herregud! Jeg har alltid brukt ob når jeg har hatt mensen. Men nå får jeg de ikke på plass! Er det noe galt oppi der?? Fødte for 2.5 mnd siden, har vært til GU-kontroll, og alt så normalt ut, sa legen...

Flere som har slitt etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det var for stor plass da eller?

Jeg syns det var jævlig å bruke tampong fordi den plutselig virket så stor jeg- Nesten så jeg har blitt trangere, føles ihvertfall sann. veldig ekkelt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neida, men den kommer liksom ikke på rette plassen... :S

Skrevet

jeg føler jeg må dytte den på plass i en ennen vinkel enn før...mulig det er noe jeg innbiller meg altså...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

om det er inbilning, så er du ikke alene! Jeg og må dytte og skyve, og styre og ordne :S

Hjelper jo lite at jeg blør annenhver dag på di fåkkings pillene og da!!!

Skrevet

Jeg kunne ikke bruke tampong så tidlig etter fødselen, men nå går det fint=) (9 mnd siden fødsel.)

Skrevet

Samme her. Virker som om alt har flyttet på seg, for den går IKKE inn i den retningen den gjorde før ihvertfall.. stikker og klør, kjennes ut som om den ikke sitter på rett plass liksom... og får den ikke helt opp... merkelig!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er jo synd, for dere også mener jeg, men godt jeg ikke er alene! Da hadde jeg blitt nærvøs...

Skrevet

Tok det ikke så tungt jeg, men så hadde jeg bare en blødning på 4 dager før jeg ikke hadde mensen på minst 3 måneder da;) Men glad jeg kan bruke det nå=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg blødde i ca 4 uker etter fødsel, og da var jo ikke tampng et alternativ.

Så tok det ca 3 uker, så fikk jeg mensen, og blødde som FAEN! Og da var heller ikke tampong noe særlig, den sklei jo bare ut :( (sorry detaljer), men jeg HATER bind, og i l ikke gå med det!!!! ÆSJ!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har ikke peiling på tampongbruk etter fødsel, men da jeg var hos legen på 6-ukerskontroll så fikk jeg vite at skjedeveggen har liksom falt litt ned, og at det var helt normalt! Kanskje det er det som er årsaka hos deg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm, ja kanskje....

Legen sa ikke noe på kontrollen, men.. Får håpe det går seg til! :)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Men legen sa dette til meg fordi jeg spurte spesifikt...jeg merka nemlig selv at ting var veldig anderledes der, og det var altså det som var grunnen.

Skrevet

kan heller ikke bruke tampong lenger og det er fordi livmorhalsen min rett og slett ikke sitter der den satt før. den er lenger ned, iallefall når jeg har mensen..og da skyver jeg tampongen helt feil også lekker det så jeg har bare gitt opp den moroa! det skal vist hjelpe å knipe for å trekke den litt opp igjen men jeg synes jeg har knipt masse jeg og det funker fortsatt ikke.

Skrevet

Det der er jo skrekken for oss med kraftige blødninger, for her er f.eks. ikke bind noe altenativ noensinne. Siden jeg alltid lekker med det. Hva skal man gjøre for å forhindre det da? Knipe knipe knipe og enda litt til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...