Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja det var den pp. TR kom hu som hu hadde lovet...Er lei hu nå. Da er 5pp i gang. Har ikke prøvd så leng i forhold til mange her inne, men føler liksom at man ikke duger når det ikke klaffer. Har stabli syklus på 28dager og har regelmessi sex, men det er ingen som vil bli boende inni meg....Håper det klaffer denne mnd, da blir det ikm 23des så kanskje vi får en fantastisk julegave :-) Blir litt deppa av dette her, men som samboeren min sier, så er ikke vi de eneste som det ikke klaffer for de første mnd. Synes det liksom er så rart at de som ikke planlegger å bli gravide som bruker p-piller e.l plutselig blir gravide. flere jeg kjenner som sier det ble det under p-pillebruk. man lærete på skole når man var ynger at hvis man ikke brukte beskyttelse så ble man gravid med en gang, men har jo skjønt nå at det er ike så lett som man gjerne vil det skal være....

beklager klaging, men blir litt frustrert over meg selv.

beglar hvis jeg støter noen som ham prøvd mye lenger enn det jeg har. Skjønner at dere har det mye verre enn meg...

håper alle får en fin uke og lykke til til alle dere som fortsatt vente i spenning :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da godt å høre litt frustrasjon som jeg føler.. Jeg har vært uten prevensjon i 13. mnd (og er i min 14.pp da eller?..svar på det er du grei ;-)og enda er det ingen som vil ta plass i min mage heller... Jeg går å planlegger og gleder meg, men det skjer ingenting. Nå har jeg lissom mistet litt motet og da blir jeg lei meg.. Vi har jo ikke akkurat satt igang noe store greier for å få det til(unntatt mye sex), men etter 13.mnd så føler jeg det er litt skummelt å skulle gjøre det i tilfelle det ikke skulle skje noe da heller. veit at det er mange som bruker lang tid på å bli gravide, men jeg syns da faktisk over ett år er lenge nok jeg!..

Men vi holder da motet oppe?! :-)he he.. jada jeg gjør det, men godt å kunne få ut litt frustrasjon!

Skrevet

Forstår at du blir lei deg, men som du sier, det er flere som har prøvd lengre enn deg. Det er ikke lett å se når alle andre blir gravid og ikke du. Selv om du ikke har blitt det nå, så trenger det ikke være no egalt. Stå på videre, for de aller fleste så sitter den før 1 år er godt. Jeg har selv brukt tilsammen 30pp i løpet av årene på å prøve å bli gravid.

Brukte 2 år på første, og har nå prøvd 1 år, er ikke gravid. Men meg er det noe rammlende galt med da

Skrevet

Rart det der, man tenker at hvis man har sex uten prev så blir man gravid. Er visst ikke så lett nei.

Lykke til i desember! :)

Skrevet

Jøss vi en så godt som like. Jeg begynner også på 5pp, neste IKM er 22desember. Har akkuratt samme frustrasjon som deg, venninnene blir gravide med en gang. Håper vel litt på denne måneden enda. Hadde super kort mens. Var helst brun. (beklager detaljert info). Har testa med billigtester, men i dag var jeg på apoteket å kjøpte en dobbel. Men eg er nervøs for å teste. Er litt redd for negativ igjen, samtidig som eg har mista trua på positivt svar.

Godt å lufte litt frustrasjon.

Skrevet

Hei til alle dere som blir litt frustrerte når det ikke klaffer. Her er ei som har lang fartstid i frustrasjon. Jeg har en jente på 3 år som det tok oss nøyaktig 2 1/2 år og lage, og vi har aldri brukt noen form for prevansjon etter fødsel. Så nå er vi i pp 24 på nr 2, snart over i 25......

Jeg har ikke noe i mot litt syting og klaging fra dere for det er like sårt for alle uansett hvor lenge mann har prøvd, men jeg har på en måte lært meg å takle det litt bedre etterhvert.

Men jeg har et lite tips til dere, og det er å gå til legen før det er for sent. For hvis dere må til utredning så er det vanvittig lange køer de aller fleste plasser. Både til utredningsprøver og etterhvert til behandling hvis dere trenger det. Selv har jeg pcos og har vist dette siden lenge før jeg begynte babyplanlegging og gikk derfor tidlig til legen. Likevel gikk det nesten to år før vi var ferdig klarerte for prøverør.

Tvi tvi og lykke til til alle.

Skrevet

Forsta graviditet ble til paa ett forsok og andre gang jeg ble gravid var i mai iaar paa cerazette ja.....fant ut at jeg var gravid for jeg spontanaborterte...skal aaallldri mer ta p-piller iallefall...

Etter det begynte vi aa prove aktivt for tre mnd siden...men tante rod kommer fortsatt innom meg hver mnd....

Syns det er flott at man kan ta ut sin frustrasjon her inne innimellom...vi andre forstaar godt hva dere gaar gjennom....

lykke til og haaper spiren sitter snart...

STOR klem:)

Skrevet

Her kom også tanta på besøk. Da har jeg neste testedag på julaften. Jeg krysser fingrene for oss begge! :) Julen skal jo være en magisk tid da ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...