Gå til innhold

Ang. usmakelig kritikk av navnevalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som gidder å bli med på å ignorer de innleggene? Tydeligvis noen som synes det er for lite "action" på kranglesiden og må dra det inn på trimester sidene.

Men det er jo selvfølgelig rasende festlig når alle her inne biter på og enten forsvarer navnevalgene eller blir sinna på de som slenger fra seg barnslige vendinger.

Ok, så kan vel dette innlegget oppfattes som om jeg også bet på kroken, og kanskje det. Men jeg kommer ikke til å diskutere med noen som ønsker å krangle.

Jeg er for at man på en pen og saklig måte kan si seg mindre enige med navnene som legges ut som forslag her, men tenk litt. Det er ganske sårende å høre at det er det styggeste navnet, eller stakkars unge, eller ÆSJ!

Vi har alle følelser.

Hilsen meg som er ærlig og saklig i min kritikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er akkurat kommet inn på 2.trimester og må bare si att slik var det på 1 trimester for 2 månder siden, så de annonyme kranglerene har kommet hit inn skjønner jeg...ja ja ...om en stund er de på 3 . trimester og vips er de fødeklar...og vi er kvitt problemet...he he.

Skrevet

må kommentere dette.. husk folk har forskjellig smak på navn. Og når man også tar opp sine navnvalg her inne . Må man regne med sånt. Når ikke voksne kan la vær å "mobbe" navn.. tenk på barna da? bare en liten pekepinn...

Skrevet

Lilo: jeg er helt enig.

HI: jeg er enig i at en del av navne-kommentarene er veldig usaklige...men med navn kan det jo innimellom være vanskelig å forklare akkurat hvorfor man ikke kan fordra et navn.

Skrevet

Jeg er enig at vi kan la vær å si ÆSJ og virkelig stygge ting om navna da, men, når man spør om meninger om navn så må man da tåle å høre hva folk har å si.

Folk er forskjellige når det gjelder det meste, er vell derfor det er 1milliard navn å velge mellom også.

Men jeg vil bare si dette om det å komme med innlegg om hva navn en bør velge, eller hvilket er penest...

Det hjelper ikke døyten.

Folk er for forskellige, noen mener Kari noen andre Tula, slik er det bare, så slike innlegg gjør ingen klokere på navn en vil bruke på barnet sitt.

Men det som jeg syns er veldig koselig, er når folk legger ut hva navn de har kommet frem til at de skal bruke på barnet, det blir noe annet.

Men man må også her vente seg meninger, det er vell derfor folk legger ut slike innlegg.

Skrevet

Hvis man spør om mening om navn her inne, bør man tåle å få ærlige svar. Hvis ikke er det bare å navngi ungen akkurat det man vil - få kommenterer navn som allerede er valgt (face to face).

Skrevet

Jeg ble overrasket da jeg kom inn på disse sidene og de normale samfunnsnormene ikke eksisterte.

Normal folkeskikk, for ikke å snakke om oppdragelse, er å komme med sin mening når noen spør etter den, MEN..

Når noen kun annonserer hva barnet skal hete trodde jeg det var normalt og bare gratulere med navnevalg. Da er jo navnet valgt og om noen anonyme finner det grisefælt er rett og slett revnende likegyldig.

Har man ikke noe pent å si så hold heller kjeft!

Skrevet

Absolutt helt enig med anonym her. Synes du ikke navnet er fint kan du jo bare la være å skrive noe i det hele tatt....Eller ihvertfall si at du ikke likte det, men at det er din smak. Ikke skrive en stygg kommentar!

Vi er alle forskjellige og takk og lov for det, alle kan jo ikke hete det samme!?

Skrevet

Så ikke be om hva andre synes eller mener om det da. Hvis man ikke tåler å høre det. Greit å si at nå har vi bestemt oss for navn,men ikke si hva synes dere da!!!!

Det er voksne mennesker som sier rare ting,hvordan blir det da når unger skal gjøre det? Unger er slemme mot hverandre!

Ja,gratulerer med navnevalget. Håper ungen klarer å si sitt eget navn innen fylte 5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...