XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Er dere fornøyde?? Hvor mye kostet den? Jeg må ha bag også.. Hvor mye betalte dere for den?? Hva følger egentlig med når man kjøper den vogna??
LisaColli Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 vi betalte 2500,- for kun sportsvogna, med bag koster den en tusenlapp mer. dette var på barnas hus. vi er fornøyde ja:) det følger vel egentlig ikke med noe ekstrautstyr..
meg & to små vampyrer Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Vi har den freestyle 3xl comfort. Vi er både misfornøyd og fornøyd... Misfornøyd fordi: -hjula punkterer hele tida (lite gøy å bære en vogn hjem med baby oppi). Er med på at dette blir verre når vi nå bor i byer som er overstrødd med knust glass alltid. -litt bred over de to hjula, ikke alle steder man kommer gjennom kassa i trange butikker f.eks. Fornøyd fordi: -den er helt fantastisk å trille, særlig om man skal trille mye tur. Snur på en femøring osv. Veldig god sånn sett
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 jeg er ganske fornøyd.. men oppbevarings rommet eller hva jeg skal kalle det er litt lite syns jeg da.. greit om vintern men siden det er trehjuling så er den kanskje litt vinglete, men ellers en god vogn.. jeg kjøpte min, da var den på salg, ord.prisen er vel 5000 tenker jeg.. da var det sportsdel og bag som fulgte med.. det fulgte med bag, sportsdel, regntrekk og pumpe til hjula.. lett og slå sammen så kan man ta av hjula oxo.. jeg er ganske fornøyd med vogna i det fulle og det hele =)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Så bra! Men det følger med vindtrekk til bagen eller? Regntrekk??
meg & to små vampyrer Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Hva er vindtrekk? vi fikk ikke det. Fikk regntrekk, men det spjære etterhvert. Pumpa vår fungerte dårlig, så vi ble avhengig av bensinstasjoner for å fylle hjula. Vi betalte ca 6500 for vogna + bagen i 2006.
3 sjarmtroll <3 Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Da jeg var å så på vogna sa hun på barnas hus at hun absolutt ikke anbefalte den. Var mye reklamasjon. Har derimot hørt at OTH skal være ei god trehjulsvogn. Men det skal sies at jeg ikke har noen av delene.
~sjiraff~ Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Vi har den og har brukt den siden mars 2005. Er kjempefornøyd og skal kjøpe bag nå og bruke den til lillebror i magen. Har faktisk ikke noe å utsette på den )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå