Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 hva fanken er vitsen med å gå ut å røyke, får så å stå midt i dørinngangen å ose! hver gang man går ut en felles dør (som på kjøpesentre) slår røyk osen deg annsiktet, setter seg i håret å i klærne MINE!! jeg som ikke røyker selv! ååh jeg blir like forbanna hver gang..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Hahaha! Om røyken virkelig setter seg i håret ditt iløpet av de 3 sekundene det tar å gå igjennom en dør på kjøpesenter,tror jeg virkelig du bør få sjekka ut om alt er normalt med håret ditt... Det er faktisk ikke mulig...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jo det er det faktisk - jeg opplever det selv. Røykere kan faktisk ikke forestille seg hvordan det er tror jeg. De har jo nedsatt luktesans og er immun mot sin egen stank.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Samme tenker jeg,... Det burde vært laget røykeskur litt bort fra innganger på kjøpesenter, universitet etc. Pyton å måtte gå igjennom røykstank for å komme seg inn/ut!! æsj!
Ikkelektuell Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 "Samme tenker jeg,... Det burde vært laget røykeskur litt bort fra innganger på kjøpesenter, universitet etc. Pyton å måtte gå igjennom røykstank for å komme seg inn/ut!! æsj! Anonym " Regner med at du forbyr typen din å gjøre illeluktende ting på do, også? Du er tross alt oftere der enn på et kjøpesenter, så problemet må da være tilsvarende mye mer plagsomt. Men du har muligens allerede tatt affære og fått ham til å utføre drittarbeidet på et mer egnet sted - hos naboen, kanskje? Med denne aversjonen mot tre sekunders røyklukt så tåler du neppe resultatet av egg til frokost, heller.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Den var bra jeab! Hehehehe! Nå fikk jeg meg en god latter. Ser heller ikke problemet med 3 sekunders røyklukt.. Er jo mye verre å stå inne på en burgershappe å vente på mat i mer enn 4 min.. Æsj!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 nehehei - - røyk stinker beyond promp! Det er som det sies her - røykere fatter ikke hvordan de stinker - ikke bare mens de står der og damper, men i timesvis etterpå. æsj - fatter ikke at dere vil stinke sånn!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Å herregud!!!!!!!!!!!!!!!! Finn på noe annet a,enn å drive å snakke om den jævla røykinga hele forbanna tia,hvis du ikke røyker selv så slutt å heng deg opp i det!!!!!!!!!! Opp til hver og enkelt hva en vil gjøre!! Hilsen fra en IKKE RØYKER,men som passer mest på seg selv!!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 "Hilsen fra en IKKE RØYKER,men som passer mest på seg selv!!!" Hele poenget her er jo nettopp det at det går ikke å "passe på seg selv" når man må igjennom denne forbanna osen.. Og NETTOPP! opp til hver enkelt hva en vil gjøre! da kan man jo får faen gå lenger unna å la ikke røykere slippe unna den sneip lukta!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Jeg skal danne egen gruppe..og vi skal KUN stå forann kjøpesenterinngangene og røyke..Skal kalle oss PallMall:P hhaha.. Så bare melde seg på malltroll
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 sist jeg skjekka var lufta fri for alle.. dette blir for dumt!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 "Det har seg sånn at jeg er kjempe plaga med å gå ut og inn av ett kjøpesenter,hvertfall opp til 10 ganger om dagen"ingen gjør vel det?,og hvis så er så har du hvertfall et stort fritidsproblem da. Skjerp deg,som sagt over her,lufta er fri for alle!!
snart mor til 3 Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 ahh...så det er du NN 10:23 som jeg ser hele tiden..selv har jeg rekord med å gå inn og ut av dørene på kjøpesenteret 50 ganger på en dag..måtte bare se hvor mange ganger jeg klarte det..men den snurredøra beveger seg jo såå tregt!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 Jeg kan faktisk se for meg Sommerfugl som ei berte som står og henger utenfor kjøpesenteret og røyker hele dagen med Grorudpalme på hodet og en liten kul på magen, bare avbrutt av noen turer rundt med 'snurredøra'. Ha ha.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Dere er så teite alle sammen! Røyk stinker helt jææævlig og intenst og det er ekkelt for folk som ikke røyker, men helt seriøst? Det er jo ikke så gale at man ikke kan gå inn/ut av et kjøpesenter for det om! Da kan du jo også prøve å holde pusten når du kommer til inngangen hvis det skulle være et problem. Og du som står og venter på maten din i fire min i burgersjappa. Hvorfor kjøper du den rotne, feite maten der hvis du synes at det er et problem å stå i matlukten?????????
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #18 Skrevet 2. desember 2007 Og til deg kjære Jeab som alltid kommer med dine "gode" kommentarer. Du skriver "gjesp". Antar da at du er lei av røykedebatten. Hvorfor gidder du å skrive et innlegg her da, hvis du syns at tråden som kom opp var så kjedelig at du måtte skrive gjesp for å uttrykke deg?
Delirium Skrevet 2. desember 2007 #19 Skrevet 2. desember 2007 Skjønner ikke at røykere syntes selv det er OK med en holdning som det jeg leser her? Det er helt greit at røykere må ha lov å være en plass de også, jeg var røyker selv og følte også på at en del ikke-røykere kan være alt for ekstreme i sin kamp mot røyk i alle former, MEN det gjør det ikke greit med røykere som syntes det er helt ok at de skal stå så nær innganspartier at de som går inn og ut må gå igjennom røyken. Poenget er ikke om det henger seg i klær eller ikke i den korte forbipasseringen..poenget er at de som ikke røyker har rett på å slippe dette, like mye som røykere har rett på å få røyke. Føler det samme når det gjelder busskur...hvorfor stå inne i busskuret og røyke? Er det SÅ viktig å ta den røyken når man VET det plager andre? Nei, det er faktisk egoistisk...og ganske respektløst. Også kasting av sneiper på bakken, stumping mot vegger ol. bare fordi man ikke gidder noe annet er helt unødvendig. Syntes i alle fall jeg..
Ikkelektuell Skrevet 2. desember 2007 #20 Skrevet 2. desember 2007 Av samme grunn som jeg skriver dette innlegget, på tross av at det egentlig er unødvendig, siden du besvarte ditt eget spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå