Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Har slurvet litt med dem, men ikke hatt mye sex. Vert litt kvalm og mange andre lignende tegn- typisk meg å tro jeg altid er gravid. Men jeg begynte på nytt bratt uten å fullføre det andre (og ventet i 4 dager før jeg begynte å stappe i meg, manglet 3 piller på det brette fra de hvite) Burde jeg bli bekymra for at mensen ikke har vert hos meg før ja en evighet?
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Det er mulig å bli gravid på p-piller. Det er en økt mulighet når du slurver med å ta dem. Muligheten er fortsatt forholdsvis liten. Det er mulig å bli gravid når man har sex. Det er en mindre mulighet når man har "ikke mye" sex enn når man har "mye." Draw your own conclusions.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Tror heller du skal bekymre deg for slag, kreft og fedme da overdrevent P-pillebruk øker risikoen betraktelig:-)
Zyan Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 En liten feil med slike brett og det kan være nok, vet du ikke det? Ønsker man ikke en graviditet med påfølgende baby burde brettene spises slavisk og til rett tid, du ønsker ikke en liten en da? Ta en test.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 jo, men ikke min smabo. Og vi må etablere oss litt mer!
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 "Overdrevent" som i motsetning til "sånn passe" p-pillebruk? En pille i uka?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Samme det... fedmeøkninga har økt dramatisk, hjerte/kar sykdommer og kreft blant P-pillebrukere er også dramatisk signifikant merkbart:-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Så du er en sånn en ja? Som slurver med pillene i håp om at det skal skje et aldri så lite uhell...... Da vet du vel selv at det går an å bli gravid da. Det er heller ikke så rart om menssyklusen din blir litt føkka av at du slurver med pillene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå