Gå til innhold

Hvis vannet går i sengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ødelegger det madrassen???

Har begynt å tenke på alle slags senarioer og vannavgang er en, har akkurat kjøpt ny seng og vil ikke ødeleggen den;-)

Har lagt under et tisselaken i tilfelle....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å få ren en madrass om vannet går når du ligger på den...

Går jo an å prøve å rense den, men tviler på at det blir noen stor suksess.

Skrevet

Jeg har også lagt et tisselaken under (i tilfelle). Men spørs om det hjelper for det krøller seg slik under lakenet - irriterende....

Hørte noen her inne som tipset om at hvis vannet skulle gå på madrassen hjalp det å tørke opp så mye som mulig først også strø potetmel på (hehe)..... Etter at det hadde fått tørket kunne man støvsuge det opp, og da forhindret det visstnok lukt osv.... Vet ikke om det funker, men det var ei som hadde erfaring med at barna hadde tisset i sengen som sa det... Er jo kanskje verdt et forsøk dersom det skulle skje da...:)

Meen; de fleste sier at vannet har gått når de har reist seg etter å ha ligget, og dermed unngår man kanskje at så mye havner i senga... nei ikke vet jeg..... første gang for meg dette så... :-P

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe tisselaken å legge under overmadrassen slik at jeg hindrer at det trekker ned i de andre madrassene. Overmadrassen er i sånn skumgummiplast eller noe så den kan spyles og trekket kan tas i maskin.

Vår kjære lille tass tisset gjennom nesten alle madrasslagene her for et par uker siden. Tok av og vasket trekkene i maskinen så klart, men brukte også to ting vi har kjøpt på møbelbutikken som var helt supre. Den ene heter Textile Clean og er en sprayflaske som fjerner flekker. Denne har vi brukt noen år. Er helt super. Fjerner også rødvinsflekker fra tepper, møbler osv ;o) Og i tillegg har vi noe som heter Anti Odør som fjerner lukt. Effektiv denne også. Veldig kjekk da en hel termos med gammel kakao lå å godgjorde seg på gulvteppet her noen dager vi var borte. Stinka ikke reint lite for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...