Gå til innhold

Noen som har Quinny Freestyle 3XL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde?? Hvor mye kostet den? Jeg må ha bag også.. Hvor mye betalte dere for den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann jeg har den. er kjempefornøyd. betalte 6000 med alt. sportsvogn, bag og bilsete:)

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Jeg har den!

Super vogn. Barnashus hadde dne nettopp på tilbud.. :)

Skrevet

har den også. har ikke begynt å bruke den enda, men tror jeg kommer til å bli fornøyd. enkel og grei, og tar ikke så mye plass.

Kjøpte på tilbud på barnas hus med bag til 3500. det var tilbud på maxicosi til 995 forrige uke, men de har den også i charlottenberg til samme pris hele tiden. så da blir det 4500 komplett... :)

Skrevet

Jeg hadde egentlig planlagt å kjøpe denne, men da jeg var på Barnas Hus, anbefalte de meg å velge en annen vogn. De sa at denne var en såkalt ''billig-vogn,'' og at jeg burde velge en annen hvis jeg ville ha skikkelig kvalitet. Har også lest koentarer på denne vognen som ikke var så veldig positive. De har blant annet klaget på at den er litt ustødig, at ungen vokser for fort utav bagen (den er litt mindre enn andre bager) og at sittedelen er for åpen sånn at det blir veldig kaldt på vinteren. Dama i butikken sa til meg at vognen er populær pga prisen, og fordi den er ganske praktisk, men at det var veldig enten eller med den. Enten blir du fornøyd, eller så blir du det absolutt ikke. Hun sa også at hun ikke anbefalte den om du skulle ha vinterbaby, siden bagen er ganske liten, og det blir trangt med dunpose/dyne og baby oppi etterhvert...

Så jeg endte til slutt opp med å ikke kjøpe vognen. Valgte en annen i stedet. Hør med de på butikken, og få de til å vise deg fordeler og ulemper med noen vogner, så finner du fort utav hva som passer best for deg. :)

Skrevet

Jeg har den og er ikke fornøyd. Funker helt greit som sportsvogn til gutten min som nå er 1 1/2 år, men kommer til å kjøpe en stødig god bagvogn når nestemann kommer. Den er ustødig, dårlig på ulendt terreng (f.eks. i sne) og er åpen og kald. Blir også veldig baktung når litt større unger skal ligge i den, så den tipper lett bakover.

Bra byvogn da den er veldig lett-trilt i butikker o.l. Og praktisk å kunne bruke den til bilstolen. Så en helt grei nr 2 vogn, men anbefaler den absolutt ikke til nyfødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...