Gå til innhold

Blødninger i 2.trimester...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har hatt det?

Er i uke 18, syns var skremmende. dro å fikk sjekka at alt var ok. Er bare redd for at det skal skje igjen. Har fått sykemelding, men føler meg jo i fin form..........

Har dere noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde i 8 uker jeg, og alt var bra med baby. Fikk ikke sykemelding, bare beskjed om å leve som vanlig. Hadde lettblødende livmorhals, + en blødning ved morkaken.

Kan skje når som helst igjen, men håper jeg slipper mere. Blir jo litt redd når det skjer.

Skrevet

Hei.

Jeg blødde masse i uke 14. Var sikker på at jeg aborterte.Var på flere UL for å finne årsaken, men den kunne de ikke finne.Bebin hadde det bra. Fikk beskjed om å leve som vanlig, ingen sykemelding..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...