★☆2prinser★★ Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Er det noen andre som har hatt det? Er i uke 18, syns var skremmende. dro å fikk sjekka at alt var ok. Er bare redd for at det skal skje igjen. Har fått sykemelding, men føler meg jo i fin form.......... Har dere noen gode råd?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg blødde i 8 uker jeg, og alt var bra med baby. Fikk ikke sykemelding, bare beskjed om å leve som vanlig. Hadde lettblødende livmorhals, + en blødning ved morkaken. Kan skje når som helst igjen, men håper jeg slipper mere. Blir jo litt redd når det skjer.
*Super*Mamman* Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Hei. Jeg blødde masse i uke 14. Var sikker på at jeg aborterte.Var på flere UL for å finne årsaken, men den kunne de ikke finne.Bebin hadde det bra. Fikk beskjed om å leve som vanlig, ingen sykemelding..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå