Gå til innhold

Hvor stor var overgangen fra 2 til 3 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn og vurderer sterkt en nummer 3, men vi er liksom litt skeptiske også... Nå har vi en av hver så forskjellsbehandling kan enkelt unngås nå liksom :) Vet at det skal være enkelt å unngå det men i mange familier så er det en aom har fallt litt mer utenfor enn andre... Så er det dette med å begynne på nytt igjen med en liten baby... Har to relativt tette fra før som nå er 4 åg 2 år gamle.... Hmmm, vet vi selv må bestemme, men hva er deres erfaringer?

En angrer liksom aldri på de barna man har fått, men en kan liksom angre på den man ikke fikk på en måte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg lurer på akkurat det samme :)

Skrevet

Hehe, så det nå ;) Tenker du de samme tankene som meg?

Skrevet

ja. Men siden jeg på en måte er "alenemor" til barna nå, så er jg ekstra skeptisk. Alltid sett for meg å ha 3 barn....men er så redd alt skal tilte for meg ved 3 barn, først nå føler jeg det går rimelig greit med 2-tette....jeg er sååååååå babysyk...!!

Skrevet

tenkte på det før i dag faktisk.....at mye er enklere med 2. Er selvfølgelig ufattelig glad i bonusbabyen vår, men vi er alltid en voksen for lite. Hos oss er det eldste som lider mest under dette da hun er stor nok til "å klare" seg selv. Nå er mannen min mye borte i perioder så det har jo sin innvirkning også på hvordan jeg føler og tenker. Hvis eldste ikke hadde vært så flink som hun er til å hjelpe til tror jeg det noen ganger hadde rablet for meg....mer enn det allerede gjør hehehe

Skrevet

Hmmm, hvor stor forskjell har dere på barna deres?

Skrevet

Jeg synes det er stor forskjell fra 2 til 3...går mer i 100 nå for å si det sånn..selvom minste mann er rolig! Er luksus når vi har barnevakt til en av dem...puh..:)

Så vi merker stor forskjell..2 er som ingen og 3 er som ti..hehe..men gud så koselig!!

Skrevet

eldste er 9 år og nr 2 er 3....minste er 1,5 år. Må legge til at barnevakt er også en utfordring noe som selvfølgelig også gjør forskjellen større.

Skrevet

Så du har to tette nå til slutt du... Men det er jo egentlig travelt uansett de første årene...

Skrevet

jepp skulle bare ha 1 vi hehehehe. Jeg merker det nok fordi eldste har jo en del aktiviteter som krever at vi kjører og henter......ikke så enkelt alltid med 2 små på slep. Har veldig ofte dårlig samvittighet for eldste....:( Er derimot veldig glad for at hun har fått søsken og hun elsker mini over alt på denne jord.

Skrevet
:) Nå er mine relativt små begge to, så det er nesten som om jeg tror at det kanskje blir litt enklere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...