1jente+1spire Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 god vogn? kan det kjøpes bag til? liggestilling?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 liggestilling er bedre enn sittestillingen for å si det sånn. Det er ikke mulig å ha barnet mot seg, men den er kjempegod å trille. Du får bag til den ja. I tillegg er stoffet utrolig smussavstøtende. Selene på vognen er også mye bedre enn mengder med vogner jeg har sett på.
1jente+1spire Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 hvor på nettet kan jeg se på bilder av vognen? uten om reflex..?
Gjest Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 http://www.quinny.com/quinny/productdetail.aspx?id=25
LegallyBlond Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Har veldig dårlig erfaring med den vogna. Den er veldig bred mellom bakhjulene, dårlig handlekurv, knøttliten sittedel (den er bred, men kort), sittestillingen er alt for tilbakelent og liggestillingen er sånn passe. Kalesjen er bare noe dritt, duger kun som solskjerm spør du meg, er ikke lun i det hele tatt. Dessuten dekker den forholdsvis dårlig, men bruker du regntrekk så går det jo bra i regn da. Fungerer muligens greit som bagvogn (det har jeg ikke prøvd), men sportsvogndelen er skikkelig dårlig. Eneste plusset jeg kan komme på er at den tar tar forholdsvis liten plass sammenlagt. Kjøpte vogna da gutten vår var ti mnd, solgte den igjen VELDIG raskt. Da var han 78-79 cm og sportsvogndelen var bare akkurat passe. Hadde vokst utav den før han var 1,5 år, det er jeg sikker på. Første og siste gang jeg handler vogn på nettet uten å se på den i butikk først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå