Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 i alle fall ikke nå! min er 8mnd og stanger i alt på sin krabbeferd...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Den synes jeg bør brukes så lenge barnet sover i sprinkelseng!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Frøkna her har begynt å dra ned sengebeskytteren. Jeg er litt redd hun skal klare å dra den løs og stappe hodet under den eller surre seg fast i den. Dobbeltknute er ingen hindring.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Jeg har ikke hatt den på ,på ett par dager nå .Har gått helt greit,men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal kutte den ut enda.William er 7 mnd.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2007 Hmmm, er jo ikke noe pes men, æsj jo når man skal reie opp er det det! Hun ligger relativt rolig, men mistenker at det kan bli mer aktivitet etterhvet, så er vel greit å ha den på kanskje, hun er drøye 7.5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå