ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Klokken er snart 22.30 og her BORRER naboene. Det sammen skjedde i går kveld rundt 21. Har de ikke folkeskikk og vett????? Må legge til at dette er et borettslag der reglene sier at fra mandag-lørdag skal det være slutt med boring og banking kl 20.00, søndag er det helt forbudt. Så mange som ikke gidder å lese reglene før de begynner.
EnUndreneMor Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 vanlig ellers er jo kl 23 så kanskje di akkurat har flyttet å ikke er klar over?? hadde tatt en tlf dit jeg eller ett lite beslk og sagt i fra og gjort de oppmerksom på det:)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Du kan si ifra om de bryter ordensreglene. Da er det helt greit å si ifra.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Ikke klag, her hører jeg naboene ha sex HELE forbanna tiden!! Ikke kult å våkne klokken 4 om natta av at hele senga til naboen i etasjen over står og smeller i gulvet!!! Men nå har det vært litt roligere på den fronten da, men alt pøkinga har resultert i at hun er gravid, så nå sitter jeg hjemme og hører henne kaste opp halve dagen!! Hehe.. ganske lytt her med andre ord )
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Det som er at det er ikke enkelt å finne ut hvor det kommer fra for dette er en høyblokk med over 50 leiligheter. Tror ikke de er klar over at det er utkastelsesgrunn i denne blokka og ikke følge reglene.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Nei, kanskje du har rett. Det er bedre å hevne seg, ho ho:) Neida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå