Dronningen! Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Flisa skal inn i morgen og jeg har noen spørsmål... Føler meg forferdelig usikker iom at jeg ikke vet hva som skal skje!
prekæs Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Som sagt før. Sørg for god info på forhånd om narkosen. Dette går så bra:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jepp, to barn med dren. Siste fikk for ett par uker siden. Er anonym da jeg ikke gidder legge ut detaljer av ungene. Vi kom inn, fastende selvsagt. Han fikk noe beroligende før han ble trillet ned. Der fikk jeg være med inn på operasjonssalen (ikledd grøne klær) og var der til han sov. Ble nesten dyttet ut etterpå, men men. Jeg måtte vente til han våknet, da ble vi oppringt og fikk komme til overvåkningen. Lurt å be dem titte på polyppene samtidig, da kan de ta dem mens han er i narkose. De fleste sjekker det av selg selv, men ikek alle tar dem uten at det er diskutert med foreldrene først. Lykke til:) Kan være litt guffent, noen barn kan få litt spasmer i det de sovner, mine fikk ikke det.
Dronningen! Skrevet 25. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2007 Tusen takk jenter, vet at dette helt sikkert går veldig bra....
Gjest Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Har ikke, men vil bare ønske dere lykke til i morgen!
Dronningen! Skrevet 25. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2007 Takk Luten... Kanelbollene var knallgode i dag:o)
Gjest Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Åååå, det kan jeg tenke meg.. jeg har kjørt bil til kebab'en og hjem og ellers sittet stille...
Dronningen! Skrevet 25. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2007 Må beina byttes ut med plastic fantastic?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå