Gå til innhold

Flere med smerter i leggene??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Er det noen her som har smerter i leggene? For meg kjennes det ut som sånne voksesmerter man hadde som barn. Ofte bare den ene leggen som det er smerter i. Om natten kan jeg også våkne med skikkelig krampe og senestrekk i fotene å.. Det er så ubehagelig. Må da ha noen slags sammenheng med at jeg er gravid det her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

"Voksesmertene" kan eg ikkje gi et godt svar på... Men leggkramper er veldig vanlig å få når ein er gravid, spesielt om natta, og det kan være dette som gir smerter i leggene dine (blir gjerne "støl" etter ein runde med kramper). Forsøk å tøye leggene inntil ein vegg kvar kveld, og sjå om det hjelper!

Lykke til :)

Skrevet

Heisann.. Jeg har og fått dette problemet, våkner med kramper i beina.. Ofte kjennes det ut som gansperr dagen etter. Er nok noe som hører med.. Husker jeg hadde det sist og, leste her inne et sted at gullerøtter skulle hjelpe, 3-4 for dagen. Så her knaskes det masse..

Skrevet

Hei igjen

 

Takk for tipsene:)

Skrevet

Leggkramper kan være et tegn på kalk og eller magnesium mangel. Prøv bananer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...