Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Når kan man begynne med brød og pålegg? Sønnen min er 7 1/5 mnd, er det for tidelig?
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 hei jent ami var ca 7 mnd når jeg begynte å gi henne brød. startet med å smule det opp i fruktpure og gi med skje,, lagde større og større biter oppe der. og tilslutt brukte jeg pure som pålegg på biter. deretter gik jeg over til andre typer pålegg. gikk kjempefint:) hun elsker brød:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå