LizzyG Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Hei Så på den ene tråden at du får bil til innkjøpspris, så bare lurte hva du jobbet som?
bente69;) Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Har svart deg på den andre tråden, men svarer gjerne her også Jeg jobber med regnskap i en bilforretning som også har en mc forretning. Hvordan det?
LizzyG Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Bare lurte, for samboeren min jobber også i en bilbutikk, og de er ikke i nærheten av de godene når det gjelder kjøp av bil. Kan jeg spørre hva slags biler de selger hos dere?
bente69;) Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 to GM produkter (personbiler). Ja, det er nok store forskjeller rundt om. Vet at i noen forretninger i byn får de samme rabatt på delekjøp f.eks som vi bilforretningene gir hverandre. Så vi har det nok ganske så fint:) Vi har julebord, julegaver og sommerfest også Hva slags ordning vedr kjøp av ny bil har samboeren din da?
LizzyG Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Der samboern min jobber får de ca 8000 kr i rabatt på nye biler og så får de bruktbiler til inkjøpspris men max 1 bil i året og den må du ha et år før du selger den. MEn de har fine julebord da. Han jobber i Bilia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå