bullebull&gullegull Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg troor kanskje det er en vogn jeg kunne tenke meg. Så at det nå er salg på barnas hus i Alna, og der er alle jane vogner 50%. Men er et stykke og reise og gidder ikke dra helt inn hvis det ikke er noe for meg! Og internett er jeg rett og slett for dum for. Så det jeg da lurer på, mine kjære bim-venner. Er det noen som har noe så genialt som en internett-link der de viser de forskjellige typene jane-vogner, gjerne med litt tekst så jeg kan lese litt... Jeg blir gal av å lete mer snart
...venter... Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Har Jane vogn selv, og er veldig fornøyd... jammen ikke lett å finne den på nett nei... Du får sett litt av hva de har på www.jane.es. Det er jo en spansk vogn. Vi kjøpte vogna i Spania, og der fikk vi veldig god hjelp, og en god pris... Fant ikke noen side du kan bestille den fra, men leter kanskje litt mer seinere.
bullebull&gullegull Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Tusen takk! Har kikket litt på hjemmesiden, og tror rett og slett det må bli den jeg altså Venninna mi kjøpte kun sportsdelen til sønnen og var veldig fornøyd. Hvis hun hadde vært klar over det hadde hun nok brukt den vogna helt fra starten av. Hvordan syns du bag-delen er? Er den stor og god? Og er det noe sånn bilsikringsutstyr i den og? Mener å ha hørt noen rykter om det skjønner du Før var jeg helt bestemt på å ha 4 hjuling, en skikkelig sånn klassisk vogn fordi jeg syns det var pent. Men 3-hjuling er vel ganske mye mer praktisk er det ikke? Enklere og trille, klikksystemet er enkelt og sikkert...? Dette er min første så har kun erfraring fra andre barnevogner! Og til sist, den tar ikke så stor plass heller den? Bortsett fra at bagen er ganske stor?
...venter... Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Beklager, men jeg kan ikke hjelpe deg med spørsmåla dine. Jeg hadde en diger Simo-vogn til jenta vår fram til hun var 5 måneder... da kjøpte vi Jane vogn, uten bag, som hun har brukt siden. Vi har ei vogn med fire hjul. Syns de som ble vist på nettsiden så veldig kjekke ut. Vi så på forskjellige vogner i Spania, og Jane er jo et veldig kjent og godt merke der. Kunne fint valgt vogn i det merket igjen. Var inne på finn.no, der var det ei Jane vogn til salgs i Sandvika. Den så veldig kjekk ut. Her er linken, om du vil se. Kanskje noen andre har erfaring med bag og trehjuling. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11756949&sid=xz20tfgAMcb_490272&WT.svl=Link
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jane vognen på finn.no har en kombinert bilstol/bag og den er litt mindre enn en vanlig bag. Den jane vognen de selger på barnas hus.alna nå, er tredelt: en sportsvogn, en bag, og ett bilsete, understellet er det samme til alle delene. Baggen på denne er stor og fin og også meget lett :-). Bor langt unna alna jeg, men har fått en bekjent av meg til å kjøpe en til meg der idag, da det tilbudet de har der nå er unikt! Gleder meg til jeg får den i posten nå, og gleder meg enda mer til å ta den i bruk til våren :-). Tror ikke jeg vil angre på dette kjøpet :-)!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 noen som vet hva disse vognene koster?
polarn & pyrene Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Jeg kjøpte meg en Jane slalom Pro på Babyprifsen i sverige til 6000 kr. Da fikk jeg med liggedel, sittedel, bilstol,regntrekk til alle 3 delene, myggnett til alle 3 deler,stelleveske. Er kjempe fornøyd med den der den står å vennter i kjelleren.
månesol Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 I norge får du den på Barnas Hus, til ordinærpris kr.7999,- for hele pakken. Akkurat nå og tom.1/12 har de den til 50% avslag på barnas hus, Alnabru, olso.
bullebull&gullegull Skrevet 28. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2007 Jeg var på Alnabru i dag og kjøpte den! Må si jeg er ganske fornøyd altså! Endte opp med grå. Ville egentlig ha svart men det hadde de ikke hatt inne. Anonym som har fått noen til å kjøpe for seg: Hvilken farge endte du opp med? Jeg må si at for 4000 føler jeg at jeg har fått bra mye for pengene, selvom vogna ikke vil være i bruk før om et halvt år da... Men syns den vogna virkelig har vært noe for meg i lang lang tid så kunne like gjerne kjøpe den nå! he he...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Jeg endte opp med en blå og svart vogn(lik den på bildet i annonsen). Har enda ikke sett den "live", da jeg enda ikke har fått pakken fra oslo, men gleder meg masse til å få den i hus :-). Ble fortalt på ultralyd i uke 17 at jeg ventet gutt, så da passer den nok bra. Jeg har termin i begynnelsen av april, så det er en stund til den blir tatt ibruk her også. Får håpe vi blir fornøyde med vogna nå da :-), har sett og tenkt lenge på den vogna jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå