Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Jeg er gravid i uke 32, og har ikke hatt så veldig mye sex i løpet av svangerskapet. Men litt har det selvfølgelig blitt når lystene har blitt for store:) Nå er det 1 mnd siden sist, og jeg holder på å sprenge. Grunnen til at det er så lenge siden sist, er fordi jeg i følge legen har 3 cm åpning. Har tatt det som en selvfølge at sex og samleie ikke er aktuelt slik som situasjonen nå er, men idag kjenner jeg at jeg er sint og frustrert fordi jeg rett og slett trenger den form for nærhet av mannen min. Fornuften sier at jeg ikke burde ha samleie, i og med at jeg ikke vil risikere å sette i gang en fødsel så tidlig i svangerskapet, men kan noen si meg; er dette noe som kunne ha skjedd? Tenker at det må vel gå ann å ha samleie forsiktig??? Alt jeg vet er at jeg nesten ikke holder ut... Noen som har greie på det?? Setter pris på svar:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hallo!!! Tror du skal være forsiktig med samleie når du har såpass åpning, men du kan jo ringe legen din å høre. Kanskje du kan kose uten samleie. Det har seg nemlig slik at sæd og sædvæske kan sette igang fødsel. Så vær forsiktig, og snakk med legen din.
*Super*Mamman* Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Bruk iallefall kondom da, slik at sæden ikke setter igang noe. Det er også fare for infeksjon når du har åpning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå