Jewel m/jente får gutt Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Den er bare så nydelig på slutten når mannen sier natta til alle tre.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Ja, den er fantastisk! Får tårer i øynene når de kommer til det punktet!!
Gjest Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Jeg må le litt, mannen min skjønte ikke poenget i reklamen første gang han så den Lurer på om det med "nå blir det mange munner å mette" har kommet til etterhvert, kanskje det var flere som ikke skjønte den, hehe.. Må legge til at han inntil idag ikke visste at Mamma-kjole betydde gravid-kjole heller.. Han trodde det en kjole for godt voksne, hehe!! De er nå søte da.. Vi har ikke barn ennå, han får vel med seg ting etterhvert
yvve73 Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg for min del har reagert på at hun i reklamen har vært på ultralyd, fått vite at det er trillinger, OG SÅ HAR HUN IKKE MAGE ENGANG!!!! Hvis jeg skulle hatt trillinger, så hadde ikke det blitt oppdaget før på ordinær ultralyd( eller på mitt første jordmor-besøk, hvor hun målte magen) og da hadde jeg jo allerede mage. Og uansett, så måtte det jo en UL til etter jordmor-besøket for å få det stadfestet. Så jeg synes reklamen er litt rar jeg......
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Tja....jeg var til UL allerede i uke 10, kanskje reklamedama også hadde en tidlig UL? Søt reklame og realistisk nok for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå