Mamman til AM&JS Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Tenker da på hvor mye av desember lønna som går til julegaver, juletre etc..+ mat i desember mnd.. Vi regner med at vi sitter igjen med rundt 15000 kr når regningene er betalt...som skal brukes til litt julegaver, sende julekort, sende pakker, juletre + mat!! Har ca 8000 de andre mnd som brukes på mat!!
Mamman til AM&JS Skrevet 25. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2007 *ingen som vil fortelle*??
Mille** Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Setter ikke av noen penger, kjøper det vi trenger/har lyst på. )
Mamman til AM&JS Skrevet 25. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2007 Setter av til jul - menes også med hvor mye bruker dere i julemnd da!! Er jo mange som bruker over evne..så kommer januar og februar med mye regninger..
Mille** Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Har faktisk ikke regnet på det, men bruker ikke over evne nei, er gift med en økonom, han holder styr på hva som går inn og hva som går ut. ;o)
cherry coke Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Setter ikke av penger. Kjøper det jeg vil ha. Har ikke kjempegod råd i år, så det blir ikke knalldyre presanger i år. Jeg bruker alltid å handle over evne, men i år må jeg kontrollere meg selv=)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Vi setter ikke av noe. Man kan ikke sette av noe av ingenting:) Så bruker vel ikke noe særlig heller da tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå