Gå til innhold

Jeg fiser og fiser!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne holdt en konsert. Er helt forferdelig ekkelt! Men får jo så vondt i magen hvis jeg kniper igjen... Er det jerntabelettene?

 

PS: Jeg velger å være anonym av personlige grunner. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med Biola. Det hjalp meg da jeg var veldig plaget en stund. :)

Skrevet

kjenner meg igjen der jahh... samboeren min holder nesten ikke ut med meg :) ikke nok med at jeg fiser,med det stinker ikke lite heller ;)

Bedre å få det ut sier nå jeg....

Skrevet

flire jeg kjenner meg igjen. hos meg var det SPESIELT mye luft i de første ukene av svangerskapet, og guud de var helt grusomme :P

men nå på slutten har de gitt seg, jeg går også på jern men merker ikke noe mer til luft. bruker hemofer jeg da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...