Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Kunne holdt en konsert. Er helt forferdelig ekkelt! Men får jo så vondt i magen hvis jeg kniper igjen... Er det jerntabelettene? PS: Jeg velger å være anonym av personlige grunner.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Prøv med Biola. Det hjalp meg da jeg var veldig plaget en stund.
Anne gjør ting hun ikke kan Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 kjenner meg igjen der jahh... samboeren min holder nesten ikke ut med meg ikke nok med at jeg fiser,med det stinker ikke lite heller Bedre å få det ut sier nå jeg....
Frukten og To små Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 flire jeg kjenner meg igjen. hos meg var det SPESIELT mye luft i de første ukene av svangerskapet, og guud de var helt grusomme men nå på slutten har de gitt seg, jeg går også på jern men merker ikke noe mer til luft. bruker hemofer jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå