2 små orkaner Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 de har klart å sette inn 649 kr på kontoen min i stedet for 6498 kr... Noen som vet om jeg har sjanse for å få de i løpet av uken eller må jeg vente til neste utbetalingsdato? Der ble julegavehandelen utsatt på ubestemt tid:-(
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg hadde nok ringt NAV i morgen å hørt hva dette var for noe.. Ikke sikkert de er obs på det selv..
Blå + en i magen Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 De har gjort feil med min utbetaling også, da betalte de inn pengene samme dag som jeg gjorde de oppmerksom på det!
Frukten og To små Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 skjønner frustrasjonen! de er pålagt å betale deg riktig sum ASAP, så det er bare å ringe i morgen!
Beama Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Ring de i morgen så ordner de det nok fort skal du se;)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Ring i morgen så ordner de det med en gang, og pengene kommer i løpet av 1-3 virkedager. Da de hadde gjort feil til meg, overførte de pengene med en gang, og de var inne på konto etter 2 dager. Trengte ikke å vente til neste utbetalingsdato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå