~turbogutten og lillebror~ Skrevet 25. november 2007 #1 Skrevet 25. november 2007 Noen som har den nye boken "Graviditet, fødsel og den nye familien" som en får hos jordmor? Jeg fikk denne da jeg var på kontroll her om dagen, og på en av de første sidene står det: Visste dere forresten: -at det blir født i overkant av 1000 tvillingpar og et firlingpar per år. Jeg prøver ikke å dra frem igjen dette temaet om hun som fikk fire små barn, ønsker de lykke til og håper det går fint med dem alle!! Men jeg lurer på om dette stemmer? At det som står i boken er rett altså... Synst der var noen som sa at dette skjer kun hvert 15. år??
Niem og Patrick Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Det er jo ikke helt 'uvanlig' med firlinger.. Det er oftest vanlig med flerlinger når mor har gått på hormonbehandling etc etter som jeg har forstått.. Jeg kjenner personlig et firlingpar som kom til verden helt på den naturlige måten (for 13år siden) Kjenner også noen som fikk trillinger for 10 år siden, men vet ikke, kanskje det er mer 'normalt'. Så hvert 15 år er nok litt drøyt synes jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå