Gå til innhold

Når kom trøttheten og kvalmen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig testet positivt og er litt spent på hva som venter meg de nærmeste ukene. Har ikke noe særlig symptomer enda, men lurer på når dere begynte å føle dere kvalm, uggen eller trøtt? (for dere som ble det i hele tatt da)

Sist gang var jeg småuggen og småkvalm fra ganske tidlig men det kom så gradvis at jeg husker ikke når det kom. Første gang kjente jeg ikke et snev av noen plager.

Hadde vært interessant å høre hvordan det utartet seg med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gravid med min andre nå. Merket ømme bryster å tretthet,tok da test å det viste seg at jeg er gravid. 4 uker... Med min første merket jeg ingenting før i uke 8.Ble da trøtt å kvalm.

Lykke til:)

Skrevet

jeg er ca 3-4 uker på vei å sliter sinnsykt med kvalme...

Skrevet

Jeg er nå 7+1. Begynte å bli kvalm forrige uke.....helt grusomt..ingen grunn til å kalle dette morgenkvalme, for det varer HELE dagen. Føles ut som om jeg er konstant sjøsyk.Håper det går over snart for det er veldig vanskelig å leve ett normalt liv når man er konstant "sjøsyk". Puppene ble også ømme forrige uke, men det er i hvertfall til å leve med:)

Lykke til!:)

Skrevet

Tror med min første at kvalmen kom ca i uke 6. Er i uke 4 nå og merker foreløpig ikke noe tegn til kvalme. Håper ikke jeg blir kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...